הגר"י אדלשטיין קבע מזוזות בהנהלת מחוז השרון של מכבי שירותי בריאות

המזוזות נקבעו בפתח לשכת ראש המחוז דר' מירי מזרחי ראובני בהשתתפות חבר הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג ● הגר"י אדלשטיין: "אני שמח לשמוע ולראות את האוזן הקשבת וההבנה המלאה שיש להנהלת המחוז לצרכי המגזר החרדי" (בריאות)

(צילום: יחסי ציבור)

במעמד מכובד נקבעו אתמול המזוזות בפתח לשכת ראש מחוז השרון במכבי שירותי בריאות דר' מירי מזרחי ראובני ברמת השרון.בקביעת המזוזות כובד הגאון הרב יעקב אדלשטיין .

במעמד השתתפו הרב שמחה שטיצברג חבר הנהלת מכבי וחבר דריקטוריון אסותא, מירב בן עזרא מנהלת מרחב רמת השרון, וסגנה ניסים חמו, מנהל הרפואי של מחוז השרון דר' דניאל לנדסברגר, מנהל הנכסים ובינוי מחוז השרון איציק סבג, הרב משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי, הרב זעליג אורלנסקי, ומתאם קשרי הקהילה הרב אברהם גרוסמן.

הסיור החל במוקד לרפואה דחופה הגדול והמרווח של המרכז הרפואי ברמת השרון. כאשר מנהלת המרחב בן עזרא מרחיבה על השירותים המתקדמים הניתנים במגוון המחלקות הקיימות במוקד. מנהל המעבדה אבי דוד, הציג בפני המשתתפים את הטכנולוגיה המתקדמת של המעבדה המיוחדת הנותנת מענה מיידי לכל נבדק. כמו"כ הציגה מנהלת הסיעוד במוקד ובמרחב הגר סירוטה, את יתרונותיה של מחלקות האשפוז במוקד.

בסיום הסיור התכנסו בחדר הישיבות לשתיית לחיים לרגל קביעת המזוזות כאשר הרב שמחה שטיצברג הציג בפני הגר"י את הנהלת המחוז תוך שהוא מדגיש בפני הרב כי הנהלת המחוז משקיעה מאמצים רבים להתאמת כלל השירותים לצרכי המגזר החרדי והתוצאות נראות בשטח. והוסיף, "כחבר הנהלת מכבי אני נוכח בכך שמכבי פועלת רבות בפיתוח וייעול השירותים כל העת למען כלל החברים ובייחוד במרכזים הרפואיים בריכוזים החרדיים", אמר, ושיבח את ראש המחוז, דר' מירי מזרחי, "מנהלת המחוז קשובה לכל בקשה על מנת להעניק לחברי מכבי במחוז השרון את השירותים הטובים ביותר, תוך התאמה מוחלטת לציבור החרדי, רק לאחרונה פעלה ראש המחוז להסדיר את עניין מרפאת השבת וביטלה לשם כך את הדלת האלקטרונית בכניסה בכדי לאפשר כניסה למרפאה בשבת".

הגר"י התפעל למשמע הדברים, איחל לחיים לכל המשתתפים וציין כי על אף סדר יומו העמוס בעניינים דחופים, החליט להגיע ולקבוע את המזוזות, כמי שמכיר ומוקיר באופן אישי את הפעילות הרבה הנעשית על ידי הנהלת מחוז השרון עבור כל אחד ואחד, ובמיוחד בהתאמת השירותים עבור המגזר החרדי כדי שגם שומרי השבת יוכלו ליהנות מכלל השירותים של מכבי. והוסיף, "בזכות הפעילות למען הכלל תזכו לסייעתא דשמיא והצלחה רבה בכל פעילויותיכם".

ראש המחוז דר' מירי מזרחי ראובני, הביעה הערכתה להגר"י על המאמץ והטרחה בכך שהגיע במיוחד לאירוע. כמו"כ הודתה לכל המשתתפים וציינה כי היא נרגשת מעצם המעמד, "מכבי כמובן מקפידה לבנות מרכזים רפואיים גדולים ומרווחים ומתקדמים, אך לא הקירות הן המשמעותיות אלא התוכן האנושי ומיטב הרופאים המקצועיים והאיכותיים של מכבי במגוון מקצועות הרפואה, כאשר החמלה והיחס לחבר, וההתאמה לקהילה אלו העקרונות שמנחים אותנו במכבי בכלל והם נר לרגלינו במרכז הרפואי ובמוקד הזה ובכל המחוז. ולמרות התחרות המבורכת מול הקופות האחרות כאן – אני בטוחה שחברי מכבי וכלל האוכלוסייה רואים את ההשקעה הרבה שלנו באיכות ובשירות הרפואה". לדבריה, "מכבי עושה רבות כדי להעניק לקהילה מידע ועזר בכל זמן ועת בכל המחוז גם בפתח תקוה וגם בנתניה. אנו שמחים בפעילות ברוכה כזו ונמשיך להעניק את המיטב".

המוקד לרפואה דחופה של מכבי שירותי בריאות ברמת השרון מחולק לשלוש יחידות טיפול - ילדים, מבוגרים וטראומה, ובנוסף קיימות יחידות תומכות במוקד: רופאים, סיעוד, מזכירות, רנטגן ומעבדה. יצוין, כי המוקד הינו מרכזי ודומיננטי, משרת את אוכלוסיית מחוז השרון והמרכז. ומהווה מוקד משיכה מרכזי של מכבי באזור השרון והמרכז, במוקד ניתנים שירותים מקצועיים ומתקדמים ביותר ע"י רופאים בכירים מומחים במגוון בתחומם. השירות במוקד הוא מקצועי ונותן פתרון איכותי תחת קורת גג אחת בזמן הקצר ביותר ובעלות נמוכה יחסית לחדרי מיון. הצוות אנושי וקשוב, אכפתי ובעל מודעות שירות גבוה, השירות ניתן במסגרת מכבי, כך שהרצף הטיפולי נש– תיק אחוד, מרשמי מכבי וכו'.

פעילות נרחבת והרחבת שירותי הרפואה נרשמת לאחרונה גם במכבי נתניה כאשר בקרוב ייפתח בית מרקחת 'מכבי פארם' בתוך בית החולים לניאדו לרווחת המבקרים בבית החולים ותושבי האזור. כן נחתם הסכם עם רופאת נשים מומחית ד"ר יוהאנה סגנית במחלקת יולדות בביה"ח 'לניאדו' לקבלת מטופלות מכבי . בקרוב גם מתוכננת פתיחת "מכבי ממבט ראשון" באופטיקה בקרית צאנז. כמו"כ לרווחת תושבי קרית צאנז תציב בקרוב מכבי עמדת 'מכבי לי' חדשה בלב השכונה. גם בפתח תקווה פתחה מכבי שרותי בריאות מרפאת שבת חדשה במרכז הרפואי הדר גנים שהחלה לפעול בשבתות האחרונות כאשר חברי מכבי תושבי האזור נהנים משירותי רפואה מקצועיים ע"י רופא ופרמדיק/חובש שאינם יהודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר