"שוויון חברתי"

המראיין הציע וגילה גמליאל בחרה שם חדש למשרד • האזינו

מיד לאחר מינוייה לתפקיד, התראיינה השרה גילה גמליאל אצל מרדכי לביא ברדיו 'קול ברמה' ולאור שורת התיקים שקיבלה הוא הציע לה שם חדש למשרד, היום נבחר השם "שוויון חברתי" (מדיה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל (צילום: פלאש 90)

במהלך חלוקת התפקידים זכתה השרה גילה גמליאל לקבל מידיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו את האחריות המיניסטריאלית על מספר תיקים הנוגעים כולם לתחומים הכלכליים חברתיים.

בעיית חוסר המיתוג והזיהוי עם תפקיד והגדרה ברורה למשרד הפריעה לאורך כל הדרך לשרה ולצוות משרדה והיום לאחר חשיבה מעמיקה ובדיקת כל האופציות הוחלט על "קיצור השם" למשרד ולקרוא לו "המשרד לשוויון חברתי".

יממה לאחר מינוייה של גמליאל לכהן בממשלה הנוכחית, ראיין מוטי לביא בתוכניתו "שמונה עד עשר" ברדיו "קול ברמה" את השרה ולקראת סיום אמר לה כי הוא שם לב שיש קו מחבר בין כל התיקים בהם מכהנת כשרה, שכולם עוסקים בנושאים חברתיים.

"אולי נקרא לך השרה לקידום חברתי?", הציע לביא בשידור. כאשר גמליאל מצידה אישרה את הדברים והבהירה כי יש מקום למתג את המשרד לאור הזיקה המשותפת בין כל התיקים.

לביא מנה את שורת התיקים עליהם אחראית גמליאל: "אני רוצה מאוד להודות לך השרה גילה גמליאל המטפלת ברשות לקידום מעמד האישה, הרשות לפיתוח כלכלי של המגזר הערבי, מטה ישראל דיגיטלית, הקמת הרשות לקידום צעירים, משרד לאזרחים וותיקים, חברה בקבינט החברתי כלכלי, חברת שרים לעניני חקיקה ואני מקווה שאת לא תידרשי ממני כל פעם לומר את כל הקרדיטים הללו".

"לא", השיבה גמליאל, "אם יש לך רעיון למיתוג המשרד, בבקשה".

לביא: "אני אמרתי לך - השרה לקידום חברתי, זה יכול להיות רעיון טוב".

גמליאל: "שווה לבחון גם את זה".

לביא: "בסך הכל זה התהליך, את עוסקת בכל הנושאים החברתיים, (בחיוך) רק לזכור זכויות יוצרים".

היום מתברר כי השרה גמליאל אימצה את המלצתו של לביא ומעתה ואילך תכונה בתואר השרה לשוויון חברתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר