בית המשפט: קליינר ישוחרר למעצר בית

בית המשפט החליט לשחרר למעצר בית את גלעד קליינר, החשוד בהפצת הודעות שמחה עם מותה של שירה בנקי ע"ה שנרצחה במצעד בירושלים על ידי ישי שליסל (חדשות, חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גלעד קליינר (מתוך פייסבוק)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הורה הערב (שלישי) לשחרר למעצר בית את גלעד קליינר, תושב קריית מלאכי בשנות ה-40 לחייו, החשוד בהפצת הודעה בה הביע שמחה על מותה של הנערה שירה בנקי ע"ה שנרצחה על ידי ישי שליסל. שחרורו יעוכב בכדי לאפשר למשטרה לערער עליו.

קליינר נעצר אתמול בשנית לאחר שהפר את תנאי שחרורו למעצר בית, אליו נשלח בגין פרסום פוסט בפייסבוק ובו הסתה נגד משתתפי "מצעד התועבה" שנערך בירושלים בסוף השבוע. המשטרה ביקשה במהלך הדיון שהתקיים היום לעכב את ביצוע שחרורו.

ביום שישי שוחרר קליינר בתנאים מגבילים כולל הרחקה מהפייסבוק, אולם אתמול כאמור בלשי היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש עצרו את החשוד בביתו וזאת בגין הפרת תנאי השחרור כפי שנקבעו על ידי בית המשפט.

פרקליטו עו"ד איתמר בן גביר אמר בתגובה הבוקר ל"כיכר השבת": "זו צביעות לגביו, זו התנהגות דו פרצופית. כל בנאדם במדינה מתנגד לרצח של שירה בנקי ע"ה ושאף אחד לא יבין אחרת. גלעד אומר דברים מרגיזים וגם אותי אבל השאלה היא לא תוכן הדברים. לא יכול להיות שאחרי מבצע צוק אין עשרות ערבים כתבו נגד חיילי צה"ל וייחלו למותם ולא ראינו מעצרים".

"לא ראינו את הפרקליטות והמשטרה באותם סיפורים ולכן לא ברור לי מדוע דינו של גלעד קליינר שונה. זה לא מסורי ולא חוקי. התחושה שלי היא שהפרקליטות פועלת נגדו בניגוד לחוק", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר