אפל תחסל את התא הקולי, אך תהפוך אותו לרלוונטי מתמיד

ביזנס אינסיידר" מדווח כי הסייעת הווירטואלית של אפל - סירי, צפויה לכלול עוד מספר חודשים עדכון משמעותי, שייכנס לתא הקולי ויהפוך את ההודעה הקולית להודעת טקסט נוחה לקריאה (טכנולוגיה)

אייפון (צילום: שאטרסטוק)

סירי תהפוך את התא הקולי להודעות טקסט: התא הקולי אמנם נחשב בתחילת שנות האלפיים כפסגת הטכנולוגיה, הוא אפשר לכל מי שלא רצה או לא יכל לענות לשיחת הטלפון, לקבל הודעה קולית שנשמרה במחשבי החברה הסלולרית, או חברת התקשורת, ולגשת אליה מכל מכשיר טלפון.

אלא שמאז נכנסה לשימוש טכנולוגיית ה-SMS, שהוחלפה בהמשך על ידי אפליקציות למסרים מידיים, מה שייתר את התהליך המסובך יחסית בהתחברות לתא הקולי ולהאזנה להודעות שנמסרו בו. מה שגרם לירידה משמעותית בשימוש בטכנולוגיה המתיישנת.

כעת נודע כי ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל מתכוננת להפוך את הטכנולוגיה הוותיקה לידידותית יותר לשנת 2015. אתר ה"ביזנס אינסיידר" מדווח כי הסייעת הווירטואלית של אפל - סירי, צפויה לכלול עוד מספר חודשים עדכון משמעותי, שייכנס לתא הקולי ויהפוך את ההודעה הקולית, להודעת טקסט נוחה לקריאה.

הטכנולוגיה שתעבד את הקול להודעת טקסט תותקן על שרתיה של חברת אפל, כש"סירי" תשאב את ההודעות מהתא הקולי, תשלח אותם לעיבוד בשרתי אייקלאוד של אפל, ותשיב למכשיר את ההודעה בצורת טקסט היישר לשירות הסייעת הווירטואלית של אפל.

על פי הדיווח, השירות החדש יגיע למשתמשים בעדכון שישוחרר בתחילת שנת 2016, בעוד חודשים ספורים, והוא נמצא בשימוש ניסיוני כרגע על ידי עובדי חברת אפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר