הסימפוזיון פוצץ

בני רבינוביץ ובני גופשטיין התכתשו: מי אמר שמותר לשרוף כנסיות?

במהלך סימפוזיון בקעמפ של ישיבת "וולפסון", צייץ בני רבינוביץ כי בנצי גופשטיין אמר שמותר לשרוף כנסיות. התלמידים זעמו והפאנל פוצץ. בשיחה עם "כיכר השבת" מכחיש גופשטיין את הציוץ (אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בנצי גופשטיין ובני רבינוביץ (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90, כיכ רהשבת)

סערה התחוללה אמש (שלישי) במהלך סימפוזיון שנערך בקעמפ של ישיבת "וולפסון", בהשתתפות העיתונאי בני רבינוביץ, פעיל הימין בנצי גופשטיין העומד בראש ארגון להב"ה, אבא טורצקי ועוד.

במהלך הפאנל צייץ רבינוביץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני בהלם ומזועזע. יושב בפאנל ברגע זה עם בנצי גופשטיין שאומר בגלוי ובפה מלא: מצווה וצריך לשרוף כנסיות, והוא מוכן גם לשבת על כך 50 שנה בכלא".

הציוץ גרם לסערה רבה והגיע לאוזני תלמידי הישיבה שמחו על כך ופוצצו את הסימפוזיון. גופשטיין עצמו מיהר להכחיש והתנער מהדברים שיוחסו לו.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר גופשטיין כי "היה דיון הלכתי בהלכות עבודה זרה, במהלך הדיון החליט בני רבינוביץ לצייץ בטוויטר שלו דברים בשמי שחלקם נכונים וחלקם לא. אמרתי שעל פי ההלכה צריך לבער עבודה זרה מארצנו. לא אמרתי שאני הולך לעשות זאת ולא אמרתי שאשב בכלא על כך".

גופשטיין טוען כי תלמידי הישיבה לא אהבו שהדיון הודלף החוצה, ולדבריו "הם צעקו "מוסר" לרבינוביץ, וקיבלתי אהדה גדולה מאוד מהם". לדבריו, "זה חמור מאוד שבדיון הלכתי מתחילים לערב טוויטר ולהוציא לתקשורת. ברוך השם הקהל שמע והבין מה שאמרתי".

אתה בעד לשרוף כנסיות?

"אין כאן שאלה של בעד או נגד. אני רק אומר שלפי ההלכה צריך לבער עבודה זרה מארץ ישראל. מתי ואיך? זו שאלה אחרת", אומר גופשטיין.

בני רבינוביץ מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "מה שכתבתי מדויק לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר