הקרב על התקציב

דרעי ואזולאי מחרימים את ישיבת הממשלה

יו"ר ש"ס אריה דרעי ושר הדתות דוד אזולאי החרימו את ישיבת הממשלה שמתכנסת בשעה זו בכדי לאשר את התקציב, בכך הם מביעים את התנגדותם לתקציב שהוגש אך לא יצביעו נגדו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי בישיבת ממשלה. ארכיון (צילום: Alex Kolomoisky/POOL)

משבר התקציב: יו"ר ש"ס אריה דרעי ושר הדתות דוד אזולאי החרימו את ישיבת הממשלה שמתכנסת בשעה זו (רביעי) בכדי לאשר את התקציב, בכך הם מביעים את התנגדותם לתקציב שהוגש אך לא יצביעו בפועל נגדו.

הרקע להחרמת הישיבה הינו המשבר באשר למע"מ אפס על חשמל ומים לעשירונים התחתונים ומע"מ אפס לתחבורה לכל הציבור, כפי שדרעי וכחלון סיכמו אמש, סיכום שכנראה בוטל על ידי פקידי האוצר.

כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כיכר השבת", בש"ס הבהירו הבוקר כי לא יתמכו בתקציב. "דרעי דורש שארבעת העשירונים הנמוכים יקבלו פטור ממע"מ על תשלומי החשמל והמים ויבוטל המע"מ לכל נוסעי התחבורה הציבורית, כפי שסוכם עם שר האוצר" אמרו בלשכת שר הכלכלה.

בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו: "התקציב הוא מאוזן ואחראי ונועד להמשיך צמיחה כלכלית. כל משפחה תחסוך כתוצאה מהשינויים מאות שקלים בכל חודש וזה משמעותי".

ההערכה במערכת הפוליטית כי עד שהתקציב יגיע להצבעה במליאת הכנסת, אריה דרעי ומשה כחלון יגיעו להבנות באשר למחלוקת, שכן אף אחד מהשניים לא רוצה להפיל את הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר