"לא נשב בשקט, נבנה מחיצה"

הערב: הפגנה בציון מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל

מודעות שהופצו בירושלים קוראות לתלמידיו של מרן רבי עובדיה יוסף זצוק"ל להגיע ולהפגין הערב בציונו בדרישה לבניית אוהל מעל קברו לטובת אלפי הפוקדים את הציון, המשטרה נערכת (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הפגנה בסמוך לציון מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, בשנה שעברה (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

משטרת ירושלים נערכת לאפשרות שעשרות תלמידי ישיבה ספרדים יגיעו הערב (חמישי) לציונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל בבית העלמין סנהדריה בירושלים בכדי להפגין ולדרוש להקים אוהל מעל קברו של הרב, חלקם אף מאיימים לנסות ולהקים הערב את המאהל.

לפני למעלה משנה יצאו מאות תלמידיו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל להפגנות סוערות בשכונת שמואל הנביא בדרישה לפתוח בשעות הערב את ציונו של מרן ולהקים מאהל במקום, לאחר ימים סוערים הודיעו החברא קדישא יחד עם יו"ר ש"ס אריה דרעי כי הגיעו להסכמות שהמקום יהיה פתוח עד שעות הערב המאוחרות.

עוד הם הודיעו כי במקם יבנה מבנה מעל קברו של מרן הגר"ע זצ"ל אך עד היום טרם הוקם המבנה, מה שגורם לזעם בקרב חלק מהמתפללים שמגיעים מידי יום להתפלל במקום. כעת, מאיימים חלקם לצאת הערב להפגנה סוערת במקום ולהקים בכוח מבנה ללא רשות החברא קדישא.

החשש הגדול הוא כי בעקבות כך שמדובר בימי בין הזמנים, ימים בהם הצעירים לא נמצאים בישיבות, כמות המפגינים תהיה גדולה ובמקום תתפתח מהומה גדולה כפי שהיה בשנה שעברה.

במודעות שפורסמו ברחבי ירושלים נכתב: "זה למעלה משנה וחצי מהסתלקותו בסערה השמימה של אבינו רועינו מורה דרכינו, רבן ומאורו של ישראל, רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, אלפי תלמידיו בארץ ובעולם העולים להשתטח בציונו הקדוש מבקשים ומתחננים להקים אוהל מעל ציונו הקדוש על מנת שיוכלו להתפלל באין מפריע גם בימי החמה וגם בימי הגשמים.

"וכן מחיצה בסיסית בציון על מנת למנוע הערבוביה בין גברים ונשים וכל תחנונו עלו בתוהו".

בשלב הזה מאיימים המארגנים: "לא נשב בשקט עוד. היום, יום חמישי, בשעה 8:00 בערב קובעים עובדה, יחד עם בני הישיבות נבנה מחיצה ואוהל מעל ציונו הקדוש של מרן".

יצוין כי לא ברור מי העומדים מאחורי המודעות אך כאמור במשטרת ירושלים נערכים לאפשרות שעשרות מפגינים יגיעו לבית העלמין סנהדריה בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר