הסוף ל-301+ צפיות ביוטיוב

ציוץ בחשבון הטוויטר הרשמי של מפתחי יוטיוב בישר לעולם כי ענקית האינטרנט גוגל תיפטר ממספר הצפיות 301+ שליווה ביום הראשון לפרסומו כל סרטון ביוטיוב שזכה למאות צפיות ומעלה (אינטרנט)

יוטיוב (צילום: שאטרסטוק)

הסוף למונה הצפיות הוותיק של יוטיוב: ציוץ בחשבון הטוויטר הרשמי של מפתחי יוטיוב בישר לעולם כי בקרוב ענקית האינטרנט והטכנולוגיה גוגל תיפטר ממספר הצפיות 301+ שליווה כל סרטון שהועלה לרשת יוטיוב וזכה למאות צפיות ומעלה ביום הראשון לפרסומו.

הסיבה למספר הצפיות המעוות הוא מנגנון הזיהוי של גוגל אנליטיקס, שדורש מספר שעות על מנת לזהות צפיות אמתיות של משתמשים אמתיים, מול צפיות של בוטים (רובוטי סריקה בדר"כ) או זיוף צפיות מקצועי. ההליך שדורש זיהוי מסובך יחסית עיכב את פרסום מספר הצפיות הראשוני.

כעת, פיתחו בגוגל מנגנון שיספור את הצפיות שנעשו בוודאות על ידי בני אדם ולא זויפו בשום צורה, כשמספר זה יעודכן במקום. צפיות שיחשדו כמזויפות או כאלה החשודים שבוצעו על ידי בוטים יעברו הליך בירור כשבסוף ההליך הצפיות שיתבררו כאמתיות יתווספו למונה הצפיות.

טרם ברור אם השדרוג יכלול רק את מונה הצפיות של יוטיוב, שמבוסס על אלגוריתמי הזיהוי של גוגל אנליטיקס, או שמא גם שירות הניטור הפופולרי של גוגל, אנליטיקס, יזכה לעדכונים מהירים יותר של מספרי הכניסות, מכיוון שהסיבה לעיכוב בתוצאות המדויקות באנליטיקס היא אותה סיבה הגורמת לעיכוב פרסום מונה הצפיות ביוטיוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר