לאחר הוראת בג"צ

הראשל"צ הגר"י יוסף לנתניהו: מנע את הריסת בית הכנסת בגבעת זאב

הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה כי ימנע את הריסת בית הכנסת בגבעת זאב, זאת בעקבות החלטת ביהמ"ש בנושא. "זכות המצוה תגן בעדך" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הרב יצחק יוסף ורה"מ בנימין נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)

הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף פנה היום (חמישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה שיפעל למנוע את הריסת בית הכנסת 'איילת השחר' בגבעת זאב, זאת לאחר שבג"צ הורה להרוס אותו בשל כך שהמקום נבנה על קרקע פלסטינית.

"פניה בהולה למניעת הריסת בית הכנסת 'איילת השחר'" כתב הרב יוסף בפתח המכתב לנתניהו. "הנני בזאת בפניה נרגשת לכבודו, כאשר התקבלה החלטה מסוכנת להריסה מידית של בית כנסת בישראל. המדובר הוא בבית הכנסת 'איילת השחר' הנמצא ביישוב גבעת זאב, בית הכנסת משרת כבר למעלה מעשור מאות מתושבי המקום".

"כידוע לכב' על פי ההלכה בית הכנסת הוא מקום מקדש מעט וחל איסור חמור לפגוע בו, ברור לי כי אתה שותף לעמדתי בעניין ועל כן באתי בפנייה זו לבקש את התערבותך המידית והדחופה למניעת ההריסה המתוכננת".

הגר"י יוסף מסיים את מכתבו וכותב לראש הממשלה: "ויה"ר שזכות המצוה תגן בעדך אלף המגן, ירים ויגביה כוכב מערכתו באשר ה' איתו ויזכה להאריך ימים על ממלכתו מתוך בריאות איתנה ונהורא מעליא אורך ימים ושנות חיים אכי"ר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר