הותר לפרסום

הנפגעים בפיגוע הדריסה: שלושה חיילי צה"ל; 2 במצב קשה

הותר לפרסום כי הנפגעים בפיגוע הדריסה בכביש 60 הם שלושה חיילי צה"ל. שניים מתוכם במצב קשה ואחר במצב קל. ככל הנראה, אחד מהלוחמים שנפגעו הספיק לירות לעבר המחבל (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הכוחות מטפלים בפצועים בזירת הפיגוע (צילום: סוכנות תצפית)

בשעה האחרונה (חמישי) הותר לפרסום כי בנפגעים בפיגוע הדריסה בכביש 60 הם שלושה חיילי צה"ל. מצבם של שניים מהם קשה, השלישי נפצע באורח קל. ככל הנראה, אחד מהלוחמים שנפגעו הספיק לירות לעבר המחבל, שהתהפך עם רכבו ונפצע באורח אנוש.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי המחבל נסע בכביש 60 מצפון לדרום, כאשר על יד צומת סינג'יל באזור בנימין הוא ירד לשולי הכביש במהירות ודרס קבוצה של חיילים שעסקו בפעילות של תגבור צירים.

הלוחמים, חניכי קורס מ"כים, הגיבו במהירו ומיד לאחר הדריסה פתחו באש לעבר מכוניתו של המחבל. על פי הדיווחים, מדובר בכוח שהגיע לגזרה רק בימים האחרונים, זאת כחלק מתגבור הכוחות לאחר פיגוע ההצתה בכפר דומא, אז נרצח התינוק הפסלטיני עלי דוואבשה ונפצעו אנושות הוריו ואחיו.

הלוחמים עם נשקים שלופים מול המחבל (צילום: סוכנות תצפית)

אחד מהלוחמים שנפצע קשה פונה במסוק צה"ל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. פצוע קשה נוסף הועבר לבית החולים באמבולנס. לא נשקפת סכנה לחייהם. הפצוע קל פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

הפיגוע אירע סמוך לזירה שבה נדקר בחודש אפריל האחרון חובש מפיקוד העורף על ידי מחבל פלסטיני.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לאירוע: "ברצוני לשבח את פעולת חיילי צה"ל שהגיבו במהירות וניטרלו את המחבל הדורס, ולאחל החלמה שלמה לפצועים. תמוה בעיניי שאותם אלה שמיהרו לגנות טרור נגד פלסטינים, שותקים בשעה שהטרור מופנה נגד יהודים".

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב לפיגוע: "אני גאה בחיילינו שהגיבו באופן מיידי ופגעו במחבל בפיגוע הקשה בכביש 60. אין ולא תהיה לנו שום סבלנות לטרור. אני מחזק את ידי ראש הממשלה וכל ראשי מערכת הביטחון במאבק הבלתי מתפשר על זכותנו לקיים חיים של שגרה בכל מקום בארץ ישראל. יחד עם כל העם בישראל אני מייחל ומתפלל לבריאותם ושלומם של הפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר