"ברחנו לממ"ד"

סיוט בבני ברק: עשרות אזעקות נשמעו בליל שבת

עשרות אזעקות עולות ויורדות נשמעו ברחבי העיר בני ברק במהלך שעות הערב של יום שישי בעקבות תקלה במערכת הצפירה שבעיר. בשעות הלילה התקלה נפתרה והאזעקות חדלו מלהישמע (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

עשרות אזעקות קצרות עולות ויורדות נשמעו ברחבי העיר בני ברק במהלך שעות הערב של יום שישי. לפי תושבים בעיר, האזעקות נשמעו בכל רחבי העיר בפער של דקות האחת מהשנייה ובמשך שעות ארוכות. הסיבה לאזעקות המטרידות: תקלה במערכת הצפירה בעיר.

ראובן תושב בני ברק סיפר ל"כיכר השבת" כי "אנחנו עדיין עם הטראומה של צוק איתן - באותה תקופה הקפדנו להיכנס לממ"ד בכל פעם שהייתה אזעקה. גם הפעם, בפעמים הראשונות ששמענו את האזעקות המוזרות האלה נכנסנו לממ"ד, לאט לאט הבנו שמדובר בתקלה".

לדבריו: "אם חלילה הייתה אזעקת אמת באמצע השבת, היינו נשארים בבית או בשטח הפתוח, כי היינו בטוחים שמדובר בתקלה. זה היה מציק, אבל בשלב מסויים התחלנו לספור את השניות עד לאזעקה הבאה" הוא מסכם בשעשוע.

בני ברק. ארכיון (צילום: פלאש 90)

התקלה נפתרה בשעות הלילה של יום שישי, כאשר לאחר מספר שעות של אזעקות חוזרות ונשנות הן פסקו מלהישמע ברחבי העיר. צוותי פיקוד העורף שהגיעו לעיר פרצו למוסד חינוכי באישור המשטרה ולקחו עמם את הצופר שגרם לאזעקות.

בדובר צה"ל אמרו: "נשמעו מספר אזעקות בבני ברק, רמת גן והסביבה. אנו מדגישים כי לא מדובר בהתרעת אמת. סיבת התקלה נבדקת. צוותים טכניים מטפלים בתקלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר