ליברמן נגד נתניהו: עשה פוגרום במשרד החוץ

יו"ר 'ישראל ביתנו' ושר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן יוצא במתקפה נגד ראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו ומאשים אותו כי ביצע 'פוגרום' במשרד החוץ שהפכו את המשרד לגוף חסר כח (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מתקפה חריפה: יו"ר 'ישראל ביתנו' ושר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן יוצא הבוקר (ראשון) במתקפה נגד ראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו ומאשים אותו כי ביצע 'פוגרום' במשרד החוץ.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב ליברמן: "אין צורך להרחיב בנוגע ל'פוגרום' שנעשה על-ידי רה"מ במשרד החוץ בחודשים האחרונים, מהלכים שבאו בזה אחר זה והחלישו, פיזרו וביזרו את משרד החוץ לגוף חסר כח וחסר השפעה".

לדברי ליברמן: "הודעתו החריפה וחסרת התקדים של מזכ"ל האו"ם נגד ישראל בעקבות פיגוע הטרור היהודי בכפר דומא והפאסיביות הזועקת שבה נקטה ארה"ב בנוגע להודעת הגינוי של מועצת הביטחון לישראל בענין, צריכות להדליק את כל הנורות האדומות אצל מי שמבין את חשיבות מעמדה המדיני של ישראל לביטחונה ולכלכלתה של מדינתנו".

שר החוץ לשעבר סיים את דבריו וכתב: "ה"פוגרום" הזה שמבצע ראש הממשלה במשרד החוץ הוא לא רק הבעיה של עובדי המשרד אלא פגיעה קשה בביטחון הלאומי שלנו וביכולתה של ישראל להגן על עצמה בזירה הבין-לאומית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר