רגע לפני הדיון בביהמ"ש

מאיר אטינגר ופעיל ימין נוסף נעצרו במעצר מינהלי

דקות לפני שהתחיל הדיון בבית משפט השלום בנצרת, בהארכת מעצרם של נכדו של מאיר כהנא מאיר אטינגר ואביתר סלונים, החליטו במערכת הביטחון לעצור את השנים במעצר מינהלי (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מאיר אטינגר. מעצר מינהלי (צילום: פלאש90)

מערכת הביטחון ממשיכה בפעילותה נגד נוער הגבעות לאור האירועים האחרונים: הבוקר (ראשון) הוצאו צווים מנהליים נגד אנשי הימין מאיר אטינגר - נכדו של מאיר כהנא ואביתר סלונים.

השניים נעצרו בשבוע שעבר והבוקר רגע לפני שהוכנסו לדיון בבית המשפט השלום בנצרת, הוחלט להוציא נגדם צווים מנהליים. בעקבות כך הדיון הפך ללא רלוונטי והם שבו למעצר.

עו"ד אהרון רוזה המייצג את מקבלי צווי המעצר המנהליים מטעם ארגון חוננו אמר: "אני מביע מחאה חריפה על ההודעה כי אטינגר וסלונים ייעצרו בצו מנהלי, במקום לבוא לבית משפט בו אמורה הייתה היום להתקיים הארכת מעצר".

לדבריו, "מדובר בהליך שמייצר הרגשה קשה ולפיה כל ההליך בבית משפט הוא למראית עין עד להבשלת צו המעצר המנהלי".

עו"ד יובל זמר המייצג אף הוא העצורים מסר כי "כפי שהיה ברור מהרגע הראשון מעצרו של מר אטינגר בחשד מדומיין למעורבות באירועי טרור הסתיים בקול ענות חלושה ומבלי שהמשטרה בקשה כלל להאריך את מעצרו פעם נוספת. גם את המעצר המנהלי צפינו למרבה הצער לאור האווירה הציבורית הקשה".

"צר לי כי הגורמים הרלוונטיים נוהגים כאחרון הטוקבקיסטים במקום למלא את תפקידם ולהיצמד לכלים משפטיים לפיהם באין ראיות לא ניתן לעצור אדם ובוחרים בכלי הדרסטי והפוגעני ביותר של מעצר ללא משפט", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר