דעה

כמו בגרמניה, זה לא נגמר רק בהצתת מסגדים

כמו בגרמניה אז, זה לא נגמר עם שריפת מסגדים ורכוש. זה כבר מתפשט לשריפת אנשים. כך בהריגת הנער הערבי ושריפתו. וכך בשריפתה של משפחה ערבית שלמה. זו רק ההתחלה. רק כשיכניסו מתנחלים לכלובי ברזל, נדע שניתן לראות את אור התבונה והמוסר היהודים בקצה המנהרה (דעות)

עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת |
דב הלברטל (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

יום יבוא ויכניסו מתנחלים לכלובי ברזל, והם ישליכו לפידים על חיילי צה"ל. זה יקרה כשיוחלט על הקמתה של מדינה פלסטינית ועל פינוי התנחלויות. המתנחלים יתבצרו על הגגות, ויורידו אותם בכלובי ברזל. כך בדיוק קרה כשפינו את ימית. הם גם השליכו לפידים על החיילים. בדיוק כך. וזה יחזור ביתר שאת עם פינויים מיהודה ושומרון.

הכלובים יסמלו את סיום הסכסוך בינינו לבין הפלסטינים. אך הם יסמלו דבר נוסף – את הדברת עליית הפשיזם היהודי המתפשט במגזר הדתי ובחלק מהמגזר החרדי. כי עד אז, הפשיזם הדתי רק יתגבר. מאות אלפים יצביעו למרזל, הפשיסט האולטימטיבי, הלאומני והאלים.

האווירה האלימה של הפשיזם הדתי בשנים האחרונות, מזכירה את האווירה האנטישמית בראשית שנות השלושים בגרמניה. אז לא עלה על דעת מישהו רעיון השמדת היהודים. דיברו רק על הצרת צעדיהם ועל גירושם מרצון. כך התרחש ליל הבדולח בו שרפו בתי כנסת.

הצתת כנסיית הלחם והדגים בצפון (צילום: Basel Awidat/Flash90)

זה מה שקורה היום בפשיזם הדתי. מרזל, נציגם של מאות אלפים, מדבר על גירושם של הערבים מרצון. תלמידיו שורפים עשרות מסגדים וכנסיות. זהו מעין ליל הבדולח המתמשך, מתורתם של מתנחלים.

אך כמו בגרמניה אז, זה לא נגמר עם שריפת מסגדים ורכוש. זה כבר מתפשט לשריפת אנשים. כך בהריגת הנער הערבי ושריפתו. וכך בשריפתה של משפחה ערבית שלמה. זו רק ההתחלה. שהרי כבר השבוע היו שלוש פעולות תגמול. אישה יהודייה נשרפה ונפצעה על ידי בקבוק תבערה. יריות נורו מרכב חולף. שלושה חיילים נפצעו בפיגוע דריסה. שניים קשה.

אך אל דאגה. תג מחיר לא יאחר לבוא. שריפה תגרור שריפה. הרי יש למתנחלים רמב"ם. והרמב"ם שלהם מתיר לשרוף. וגם להרוג את כל הגויים, שהרי מי שאינו מקיים שבע מצוות חייב מיתה. כך לפי הפרשנות המעוותת המשיחית ושכורת הכוח שלהם. הבעיה היא שגם לערבים יש רמב"ם משלהם וגם לאינקוויזיציה ולגרמנים היה רמב"ם משלהם. כל אחד והרמב"ם שלו.

ראיתי בעצמי איך שבחורי ישיבות מוחאים כפיים לפשיסטים האלה. השתתפתי עם כל אחד מאלה בפאנלים. שום דבר כבר לא מפתיע. כי מדובר על מאות אלפים מתוכנו שתומכים בהם. בליל הבדולח העברי. בהשתקפות הטוטלית של החמאס המאדיר אדמה על האדם.

מאיר אטינגר, נכדו של הרב כהנא. חינוך לא יועיל (צילום: Basel Awidat/Flash90)

מי שראה את פניו ומראהו של נכדו של הרב כהנא, יבין מיד שחינוך לא יועיל. רק מלחמת חורמה נגד התופעה. לפני שראיתי אותו ואת חברו, חשבתי שמדובר בבחורי חמד, שהם במקרה קיצונים. עד שראיתי אותם. עם הכיפה המכסה את כל ראשם. שערם הפרוע. מבטם האלים וההזוי. לבושם המרושל. כך גם אלה ששרפו את בית הספר. כך גם חלק מעולי הר הבית. זוהי דמותו של הפשיזם היהודי, שבני הישיבות מוחאים להם כפים.

העיקרון המבסס את תורת הפשיזם היהודי הוא: בדם ואש נפדה את פלסטין השלמה. את האש כבר שילחו במסגדים ובערבים. את הדם מקבלים מידי שבוע ואולי מדי יום, ברציחתם ופציעתם של יהודים, במעגל הדמים הבלתי פוסק.
רק כשיכניסו מתנחלים לכלובי ברזל, והם ישליכו לפידים על חיילים. נדע שניתן לראות את אור התבונה והמוסר היהודים בקצה המנהרה. עד אז, נחיה בצל העיקרון המכונן - בדם ואש תיפדה פלסטין השלמה.

***

(הערת המערכת: אין בפרסום הדברים משום הבעת תמיכה בדעות הכותב)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר