האלבום עם השיר המועתק "אחכה לו" כובש את המגזר בארה"ב

למעלה מ-10,000 יחידות של האלבום החדש של לוי פאלקוביץ נמכרו בתוך עשרה ימים מאז הושק. פאלקוביץ: "מקווה שתהיה לי הזכות להגיע לארץ הקודש בקרוב ולבצע משירי האלבום" (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
לוי פאלקוביץ' (צילום: יח"צ)

האלבום "אחכה לו" של לוי פאלקוביץ' (ובו השיר שנחשף ב"כיכר השבת" כמועתק מזמרת אמריקנית) נמצא בראש טבלת המכירות בארה"ב עשרה ימים ברציפות מאז השקתו. בחנויות המוזיקה מדווחים על מכירות של עשרת אלפים אלבומים - מספר חסר תקדים בעידן הצריבות והאינטרנט.

ב"לחיים הפקות" המפיצה את האלבום הביעו שביעות רצון ואמרו כי "המספרים מדברים, והציבור החסידי מצביע ברגליים ומעדיף לרכוש אלבום מקורי ב"ה. זה לא מובן מאליו בעידן הנוכחי, של הרשתות החברתיות ואפליקציות המסרים שאנשים רוכשים אלבומים במחיר מלא. הלוואי ונגיע למספרים כאלו גם בישראל".

בחברת ההפצה מספרים כי גם בישראל האלבום התקבל באהדה בקרב שוחרי הזמר החסידי אך מטבע הדברים לא מדובר בנתוני מכירות דומים לארה"ב משום שפאלקוביץ' טרם הופיע בישראל בעוד שבארה"ב הוא מופיע מידי ערב על במות אולמי החתונות.

פאלקוביץ מסר: "קיבלתי בימים האחרונים הרבה מאוד הודעות מפרגנות מחברים מישראל שהאזינו לאלבום ואני מקווה שתהיה לי הזכות להגיע לארץ הקודש בקרוב ולהשתתף באירועים ולבצע משירי האלבום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר