פחות משנה אחרי הרצח

הורי חיה זיסל בראון שנרצחה בפיגוע בי-ם חבקו בת נוספת

הוריה של חיה זיסל בראון הי"ד, שנרצחה בפיגוע דריסה בירושלים לפני כשנה, חבקו היום במזל טוב בת נוספת. ההורים: "מודים לקב"ה". בפיגוע נרצחה גם הגיורת קארן ימימה מוסקרה הי"ד (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

מזל טוב: קצת פחות משנה לאחר פיגוע הדריסה בירושלים בו נהרגה הפעוטה חיה זיסל בראון הי"ד, ההורים שאול אלימלך בראון ורעייתו, ששיכלו את בתם התינוקת, חובקים היום (ראשון) בת. הזוג הגיע לבית החולים ביקור חולים במרכז ירושלים, והיום נולדה בתם הנוספת במזל טוב. "מודים לקב"ה על הכל", אמרו ההורים הנרגשים.

כזכור, הפיגוע בו נהרגה חיה זיסל אירע סמוך לתחנת הרכבת גבעת התחמושת בירושלים לפני כשנה, כאשר רכב ובו מחבל ערבי התפרץ לעבר הנוסעים שהמתינו בתחנה, פצע את חלקם וגרם למותה של חיה זיסל ושל הגיורת קארן ימימה מוסקרה הי"ד.

חודשיים לאחר הפיגוע, הרסו כוחות צה"ל את ביתו של המחבל עבד אל-רחמן אל-שלודי בשכונת סילוואן במזרח ירושלים. בצה"ל אמרו כי הריסת הבית נעשתה בתאום עם הדרג המדיני: "הריסת בתיהם של המחבלים הינה מסר חד וברור לכל אותם המבקשים לפגוע באזרחי ישראל ובכוחות הביטחון, ולפיו, לטרור ולפגיעה בחפים מפשע ישנו מחיר כבד אותו ישלמו אם יבחרו להמשיך בפעילות זו".

"חיכו הרבה שנים לבת" (צילום: ynet)

שמשון הלפרין, סבה של חיה זיסל הי"ד, סיפר אז על התחושות הקשות של המשפחה ועל כך שההורים חיכו שנים רבות לחיה זיסל הי"ד. "היא רק בת שלושה חודשים", סיפר אז הסב, "הם חיכו לילדה כמה שנים והיא נולדה בשמחה לפני שלושה חודשים. הם בדיוק חזרו מהכותל המערבי, וזו הפעם הראשונה בחיים שהילדה הייתה בכותל. היא זכתה להיות בכותל".

"הם הצטלמו, הם החזיקו אותה לכיוון הר הבית ואמרו לה שזה מקום המקדש. לצערנו כמו שידוע עשיו שונא ליעקב, ללא רחמים נרצחה ילדה שלא עשתה שום רע לאף אדם. הם ירדו מהרכבת הקלה בחזרה מהכותל ואז הגיע הרכב ודרס את כולם. הילדה עפה באוויר עשר-עשרים מטר ונפלה על הראש. היה לה דימום במוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר