פיגוע שלישי תוך שבוע

צעיר יהודי נדקר בתחנת דלק בכביש 443; המחבל חוסל

צעיר ישראלי נדקר לפני זמן קצר על ידי פלסטיני במחסום עופר בכביש 443 שסמוך לעיר מודיעין. המחבל נורה ונהרג על ידי כוחות צה"ל שהיו באזור. כוחות גדולים הוקפצו לאזור. תיעוד (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90. וידאו: חטיבת דובר המשטרה)

גל טרור: צעיר ישראלי בן 26 נדקר לפני זמן קצר (ראשון) על ידי מחבל פלסטיני בתחנת הדלק דור אלון בכביש 443. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לצעיר טיפול רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק בירושלים.

החשוד נורה על ידי כוחות צה"ל שהיו באזור. הוא נפצע באורח אנוש ולאחר מכן מת מפצעיו. כוחות צבא גדולים הוזעקו לאזור ופתחו בסריקות בחשד כי לדוקר היו שותפים.

הזמר יוסי ברגר, שהיה בזירת האירוע, אמר ל"כיכר השבת": "עצרתי בתחנת הדלק דור לתפילת מנחה ובדיוק המחבל רץ עם הסכין. ברחתי כל עוד נפשי בי. ברוך שעשה לי נס במקום הזה".

ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על פיגוע דקירה בתחנת הדלק דור שבכביש 443. במקום פצוע ישראלי שפונה על ידי מגן דוד אדום. החשוד נורה על ידי כוחות צה"ל".

הסכין ששימשה את המחבל (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מ"איחוד הצלה" נמסר: "מתנדבי איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לאזרח ישראלי שנדקר על ידי פלסטיני בתחנת דלק דור אלון והמשיך בנסיעה למחסום עופר על כביש 443 שם הוענק לו טיפול רפואי ראשוני כשהוא בהכרה מלאה וסובל מדקירה בפלג גופו העליון.

"מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיעו לתחנת הדלק דור אלון מדווחים כי הדוקר נורה ככל הנראה על ידי כוחות הביטחון ונהרג במקום. נסיבות המקרה בבדיקה של כוחות צה"ל ומשטרת ישראל".

ביום חמישי האחרון נפצעו שלושה חיילי צה"ל בפיגוע דריסה בין צומת סינג'יל למעלה לבונה. שניים מהם נפצעו באורח קשה וחייל נוסף נפצע באורח קל. הרכב הדורס התהפך והנהג נורה על ידי אחד החיילים. המחבל נפצע אנושות ונלכד.

ביום שני שעבר נפצעה צעירה ישראלית בת 27 באורח בינוני מבקבוק תבערה שהושלך על מכוניתה.

מתעדכן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר