סגירת מעגל

מרגש: החובש שטיפל בחיה זיסל בראון הי"ד - יילד את אמה

אמש הוזעק החובש זיאד וויאת, לבית משפחת בראון, בכדי לטפל באם שהחלה בלידה. האב הבחין במס' האמבולנס - 12, ונזכר כי זה האמבולנס והחובש שטיפל בבתו שנרצחה - חיה זיסל. צפו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
החובש וחיה זיסל הי"ד (צילום: עפר מאיר - ynet)

המעגל נסגר: חובש מד"א שטיפל בתינוקת חיה זיסל בראון הי"ד שנרצחה בפיגוע הדריסה במתחם הרכבת בירושלים לפני עשרה חודשים, טיפל אתמול (ראשון) באמה חנה שילדה בת נוספת.

האם החלה בלידה כבר בבית, והאב שמואל הזעיק את כוחות ההצלה לביתו ולפתע הבחין במספר הסידורי של האמבולנס שהגיע לביתם -12, בדיוק כמו האמבולנס שטיפל בבתו שנרצחה.

בסיום האירוע ובמהלך פינוי אשתו לבית החולים - סיפר לנהג האמבולנס כי באותו רכב חירום פינו את בתו שנרצחה לפני עשרה חודשים בפיגוע בגבעת התחמושת. ואכן התברר כי נהג האמבולנס זיאד וויאת שזה עתה הסיע אותם לבית החולים, טיפל גם בבתו בפיגוע וניסה להציל את חייה.

"קיבלנו קריאה שגרתית של יולדת - לידה בבית. בכניסה לבית חיכה לנו הבעל. הוא היה ממש לחוץ, הסתכל על האמבולנס והמספר - ולא הבנתי למה. הוא התחיל לדבר על המספר 12 אבל לא כל כך התייחסתי לזה", סיפר וויאת ל-ynet.

אחרי הטיפול באם "היא אמרה לי - 'אני זוכרת אותך'. הופתעתי קצת", הוא מספר בהתרגשות, "היא הייתה בהלם ואמרה לי 'אתה הנהג שפינה אותנו בפיגוע עם הילדה הראשונה'. היא אמרה תודה רבה. הלכתי להכין עירוי ואז האבא חיבק אותי ונתן לי נשיקות. זה היה מרגש מאוד".

"האבא שמואל סיפר לי על הפיגוע לפני עשרה חודשים, ואמר לי שבכל פעם שהוא רואה את המספר הזה, 12, הוא נזכר בבת שלו ורק מתפלל שלא יקרה משהו כזה לכל אזרח אחר. זה היה מרגש מאוד, לא ידעתי באמת מה לעשות - להגיד מזל טוב או 'מצטער'. אמרתי מזל טוב ואיחלתי שיחיו חיי שלום", הוסיף.

אמבולנס מספר 12 בזירת פיגוע הדריסה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

כזכור, הפיגוע בו נהרגה חיה זיסל אירע סמוך לתחנת הרכבת גבעת התחמושת בירושלים לפני כשנה, כאשר רכב ובו מחבל ערבי התפרץ לעבר הנוסעים שהמתינו בתחנה, פצע את חלקם וגרם למותה של חיה זיסל ושל הגיורת קארן ימימה מוסקרה הי"ד.

החובש נזכר בהתרחשויות בפיגוע: "מצאנו את התינוקת מחוסרת הכרה ולא נושמת. התחלנו פעולות החייאה ופינינו אותה במצב קשה מאוד לבית החולים הדסה הר הצופים ושם לצערי נקבע מותה. ההורים היו איתנו באמבולנס, הם היו מבולבלים מאוד ולא הבינו את הסיטואציה. שמואל היה פצוע ברגל ואני זוכר שהוא סירב לקבל טיפול עד שהבת שלו תחזור. לצערי היא לא חזרה".

אתמול כאמור הם חבקו את בתם הנוספת בבית החולים ביקור חולים בירושלים. "מודים לקב"ה על הכל", אמרו ההורים הנרגשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר