חברת 'קווים' תפעיל את התחבורה הציבורית באלעד

אחרי שנים בהן חברת 'אגד תעבורה' שירתה את תושבי העיר החרדית אלעד, זכתה חברת 'קווים' במכרז להחלפתה שכלל תוספת של 10 קווים בינעירוניים ושני קווים עירוניים בכל ימות השבוע (רכב)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כיכר בעיר אלעד (צילום: פלאש 90)

אחרי שנים בהן חברת 'אגד תעבורה' שירתה את תושבי העיר החרדית אלעד, זכתה חברת 'קווים' במכרז להחלפתה.

חברת קווים קיבלה את ההודעה ממשרד התחבורה ובה התבשרה כי זמן תחילת ההפעלה יהיה בעוד תשעה חודשים.

במכרזים התמודדו חברות קווים, מטרופולין, סופרבוס, נתיב אקספרס ואפיקים, כאשר לפי תנאי המכרזים לא הייתה אפשרות לזכות במקביל בשני המכרזים ומי שזכה במכרז אחד מבין השניים, לא יוכל לזכות במכרז השני.

המכרז כלל תוספת של 10 קווים בינעירוניים ושני קווים עירוניים בכל ימות השבוע, כשבסך הכול יהיו 17 קווים בינעירוניים ו-3 קווים עירוניים במשך כל שעות השירות. בסוף שבוע ובמועדים יהיו עוד 5 קווים בינעירוניים ייעודים למקומות נוספים, זאת בנוסף לשלושה קווים בינעירוניים נוספים המופעלים על ידי חברות אחרות שנשארים במתכונתם הנוכחית.

ראש העיר אלעד ישראל פרוש התייחס לזכייתה של חברת קווים ואמר: "אני מברך את החברה לרגל זכייתה, ובטוח כי הם יעשו הכל כדי לשפר את השירות לאלפי הנוסעים המשתמשים בתחבורה הציבורית מידי יום בעיר".

פרוש הוסיף והצהיר כי "נעבוד איתם בשיתוף פעולה מלא לטובת התושבים והנוסעים המבקרים באלעד". הוא הוסיף כי מחזיק תיק התחבורה "פעל מול משרד התחבורה לשפר את תנאי המכרז, לתגבר את הנסיעות הקיימות ולהוסיף קווי נסיעות רבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר