אחרי פיגוע הדקירה

נוסעים בכביש 443 מפחדים: "אולי עוד רגע אני אהיה הפצוע הבא"

יום אחרי פיגוע הדקירה בכביש 443, נוסעים בכביש שוחחו עם "כיכר השבת" והביעו דאגה וחשש, "אני לא רגוע, אולי אהיה הפצוע הבא חלילה" ויש חשש גם מנסיעה באוטובוס עם פלסטינים (חדשות, ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הפיגוע אמש (צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

נוסעים עם חשש: אלפי יהודים עוברים מידי יום בצומת שילת בכביש 443 בה אירע פיגוע הדקירה אמש (ראשון), בו נפצע צעיר במצב אנוש. הבוקר האזרחים המשיכו להגיע לתחת הדלק ולתחנת האוטובוס הסמוכה - עם חשש גדול.

אבי כהן המתגורר בעיר החרדית מודיעין עילית, יצא הבוקר לצומת שילת בכדי לעלות להסעה שלוקחת אותו למקום עבודתו, אלא שהפעם שהותו באזור לוותה בחשש, "שמא עוד רגע אני אהיה חס ושלום הפצוע הבא בפיגוע כזה או אחר בצומת", כפי שאמר בשיחה עם "כיכר השבת".

"מאז אמש אני לא רגוע, אני וחבריי מהעבודה וסתם שכנים חוששים שמא יתרחש פיגוע נוסף בצומת שעד אז הייתה רגועה יחסית. אנחנו מקווים שכוחות הביטחון יעשו הכול כדי שהמחבלים הנוספים יתפסו ויועמדו לדין", הוסיף.

"זו סכנת נפשות של ממש", הוא אומר, "תחשוב שביום אחד עוברים כאן אלפי בני אדם מכל הערים הסמוכות ממודיעין-מכבים וממודיעין עילית ואני לא רוצה לחשוב מה יכול לקרות אם הוא היה מגיע בבוקר כשהכול מלא כאן באנשים".

לא פעם עולה השאלה, כיצד יש למנוע פיגועים מצד פלסטינים שנוסעים באותם אוטובוסים עם היהודים, "עכשיו הפחד גדול יותר. תמיד היה בנו חשש כשהערבים עלו איתנו באותו אוטובוס, אך מעתה נצטרך לפקוח יותר עיניים", אמר עקיבא שנוסע מידי יום הלוך ושוב באוטובוסים לעיר מודיעין עלית.

נוסעים אחרים מביעים חשש מפני תחנת הדלק, בה אירע הפיגוע. כפי שהעיד הפצוע, יהודה בן מויאל, הוא זעק לעזרה, אך המתדלקים הערבים גיחכו ולא נחלצו לעזרתו תוך שהמחבל ממשיך לדקור אותו שוב ושוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר