מי כעמך כישראל

מרגש: מאות הגיעו לשמח בחתונת זוג שבני משפחתם בחו"ל

זוג "חוצניקים" נישא אמש בירושלים, אולם מכיוון שהמשפחה בחו"ל כמעט ולא היה מי שיגיע לחתונה, הודעה שהופצה ברשתות החברתיות ובקבוצות, גרמה למאות אנשים להגיע ולשמח (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: חיים באהבה)

כל המשמח חתן וכלה: מאות בני אדם, הגיעו אמש (שני) לשמח חתן וכלה, שנישאו באולמי מונדיאל בירושלים, אך מכיוון שבני משפחתם מתגוררים בחו"ל, כמעט ואיש לא הגיע לחגוג איתם.

הסיפור החל בשעות הבוקר אתמול, כשקובי אביצור מארגון "חיים באהבה" קיבל ידיעה ולפיה זוג עתיד להינשא ואין לו אורחים שישמחו אותו.

בעקבות כך, הפיץ אביצור הודעה ברשתות החברתיות ובה נכתב: "כעת יש באולמי מונדיאל ברחוב בית הדפוס בירושלים חתונה של משפחה, הבחור מחו"ל ואין לו כמעט קרובים ומכרים בארץ וגם המשפחה של הבחורה בערך באותו סטטוס".

"מי שיכול להגיע ומי שלא שיעביר לפחות ב-5 קבוצות את ההודעה. זו חתונה חרדית של זוג תושבי חו"ל ואין מספיק מי שישמח את החתן".

עד מהרה הופצה ההודעה בקרב אלפי בני אדם ומאות הגיעו להשתתף בחתונה שהפכה למרגשת במיוחד.

בשיחה עם "כיכר השבת" תיאר אביצור את השמחה:"זו הייתה חתונה שאיחדה את כל עם ישראל: חרדים, דתיים וחילונים שרקדו יחד בכדי לשמח את הזוג".

אביצור סיפר על השתלשלות הדברים: "פנה אלי חבר שמכיר את המשפחה ובשיחה איתו הוא אמר ששני הצדדים מנסים לגייס אורחים ובגלל שמדובר בבין הזמנים קשה יותר להביא תלמידי ישיבה שירקדו. מהבוקר התחלנו לטפל באירוע. תחילה הפצנו את ההודעה דרך הפייסבוק ולאחר מכן דרך הוואטסאפ".

ואכן המאמצים הניבו פרי ומאות אנשים הגיעו אל האולם, "הגיעו לפחות 600 בני אדם והפעם הנשים הן אלו שנתנו פייט לגברים. הן הגיעו בהמוניהן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר