לקראת זמן אלול

ישיבת לוצרן המיתולוגית שבשוויץ תתפצל לשתי ישיבות

שבועות ספורים לאחר ההודעה על סגירת ישיבת לוצרן המיתולוגית מסתמן כי ישיבת לוצרן המיתולוגית תפוצל לשתי ישיבות, אחת בראשות הגאון רבי משה קופלמן שתפתח בלונדון והשניה בראשות הגאון רבי נפתלי שטרנבוך שתישאר בבניינים בשווייץ (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בנייני ישיבת לוצרן (צילום: Alefbeis, wikiwand.com)

לקראת ראש חודש אלול מסתמן כי ישיבת לוצרן המיתולוגית שבשוויץ תתפצל לשתי ישיבות זאת לאחר ההודעה הדרמטי של המשגיח הרב מיכאל מוסבכר על סגירת הישיבה.

ראש הישיבה הגאון רבי משה קופלמן, בנו של ראש הישיבה המיתולוגי מייסד הישיבה, ומי שהיה במשך עשרות שנים עמוד התווך שלה, יעזוב את המקום יחד עם קבוצת בחורים ויפתח ככל הנראה בשבוע הבא ישיבה חדשה בלונדון בקמפוס מפואר כאשר רבים מהתלמידים הודיעו כי יעתיקו את מקום לימודיהם לישיבה החדשה.

במקביל הודיע הגאון הרב נפתלי שטרנבוך כי הוא ימשיך לנהל את הישיבה בלוצרן זאת בתמיכת הר"ד שלזינגר ורבים מעסקני הקהילה החרדית בציריך שהעניקו לו את תמיכתם המוחלטת.

תושבי המקום טוענים כי הנהגת הישיבה אינה עוברת בירושה וכי הרב שטרנבוך הוא זה המתאים כיום לעמוד בראשותה ולנהל אותה תוך חינוך הבחורים לתורה ויראת שמיים.

כעת נותר להמתין ולראות כמה תלמידים מקרב בני הישיבה הוותיקים יבחרו להישאר ללמוד במבנה הוותיק גם בזמן אלול הקרוב וכמה מהם יבחרו להמשיך את לימודיהם דווקא בלונדון עם בנו של ראש הישיבה זצ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר