"יש הפתעות רבות"

איום מעזה: כל ערי ישראל בטווח הטילים שלנו

יותר משנה אחרי 'צוק איתן', בכיר בג'יהאד האיסלאמי הודיע שארגונו הרחיב את טווח הטילים שלו ושיפר את יכולות ההרס שלהם: "יש לנו הפתעות רבות שאין סיבה לדבר עליהן, ולא נחשוף אותן" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: אדי ישראל, פלאש 90)

מפקד בכיר בג'יהאד האיסלאמי אמר הערב (שלישי) כי לאחר שיפורים שביצע הארגון - כל ערי ישראל נמצאות בטווח הטילים שלו. לדבריו: "כעת כל ערי ישראל בטווח הטילים שלנו, ביצענו שיפורים רבים בכוח ההרס ויש לנו הפתעות רבות שנשמרות בסתר".

הבכיר, שהציג את עצמו כאבו-מוג'אהד, אומר את הדברים יותר משנה לאחר מבצע "צוק איתן", בה פגעה ישראל בצורה משמעותית ביכולת הרקטית של ארגוני הטרור ברצועה. אבו-מוג'אהד טען כי ארגונו "למד מטעויות העבר" וביצע שיפורים משמעותיים בנוגע לתחום השיגור ולטווח הטילים.

הבכיר איים כי "כל ערי פלסטין הכבושה נמצאות כעת בטווח הטילים שיש בידי הג'יהאד האסלאמי. רכשנו יכולות ייחודיות רבות הנוגעות לטווח הירי וכוח ההרס. יש לנו הפתעות רבות שאין סיבה לדבר עליהן, ועל כן לא נחשוף אותן".

הבכיר התייחס גם למבצע צוק איתן בקיץ אשתקד ואמר כי "המערכה לא נכפתה על תנועות ההתנגדות, אלא ההתנגדות היא שכפתה את המלחמה על הכיבוש בתגובה להתגרויות ולמדיניות החיסולים שביצע האויב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר