בעקבות העומס על שרתי מיקרוסופט: "קשיים בהליכי האקטיבציה של ווינדוס 10"

מלבד התקלות במערכת העדכונים של "ווינדוס 10", ל'כיכר השבת' נודע כי חלק מלקוחות "מיקרוסופט" מתקשים לבצע אקטיבציה למערכת ההפעלה בעקבות עומס על השרתים (דיגיטל)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ווינדוס 10: שבועיים לאחר שביצעה ענקית התכנה האמריקנית "מיקרוסופט" את מהלך העדכון הגדול בתולדותיה, ואחד המהלכים החשובים ביותר שהיו לחברה, מדווחים משתמשים על קשיים שונים בהליכי השדרוג.

בשבועות האחרונים מאז שחררה החברה את החברה את ווינדוס 10, מדווחים משתמשים ברחבי העולם על באגים, בין היתר, במערכת העדכונים החדשה ועוד, זאת לצד ביקורת חיובית על מערכת ההפעלה החדשה שנראה כי הצליחה לספק את המשתמשים שהורגלו למערכת ההפעלה הוותיקה והמוצלחת - ווינדוס 7.

מלבד התקלות שפורסמו, לידי 'כיכר השבת' הגיעה בימים האחרונים הקלטה של שיחת טלפון של לקוח עם נציגי שירות התמיכה באקטיבציה (הפעלת התכנה באמצעות קוד התכנה) ממנה עולה, כי חלק מהלקוחות מתקשים לבצע אקטיבציה למערכת ההפעלה בעקבות עומס על השרתים.

המשתמש מספר ל"כיכר השבת" כי ברשותו מחשב נייד שהגיע עם מערכת ההפעלה חלונות 8.1 מותקנת מראש, אלא שלאחר שעדכן את מערכת ההפעלה דרך ממשק העדכון שסיפקה החברה, מערכת ההפעלה זוהתה בטעות כעותק לא חוקי (פרוץ), ומאז הוא 'זוכה' להודעות על כך שמערכת ההפעלה אינה מקורית.

בשירות הלקוחות הומלץ לו להמתין מספר ימים עד לאחר שהעומס משרתי העדכון יפחת, אז אולי התקלה תסתדר, או לחלופין, לחזור למערכת ההפעלה הישנה (דרך ממשק מיוחד שיצרו במיקרוסופט המאפשר חזרה בקלות בשלושים הימים הראשונים למערכת ההפעלה הקודמת), אז יוכל לשדרג בשנית ולקוות כי הפעם האקטיבציה אכן תפעל.

ממיקרסופט ישראל נמסר בתגובה: "אנחנו מפעילים מספר תכניות שנועדו לסייע לאנשים לשדרג - ובכלל זה מידע רב שזמין ברשת ומנחה את המשתמש בתהליך ומידע רב נוסף הכלול בתוך מערכת ההפעלה עצמה. אנו דואגים לנהל את תהליך השדרוג. אם נרשמת לשדרוג לחלונות 10, אנו נודיע לך ברגע שהמערכות שלנו יאשרו שחווית ההתקנה שלך תהיה הטובה ביותר, וחלונות 10 הותקנה במחשב שלך.

"אם מסיבה כלשהי נתקלת בבעיה, מרכז התמיכה שלנו מציע סיוע ברשת או באמצעות הטלפון ומעמיד לרשותך תומכים שיפעלו לפתרון הבעיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר