חמאס מציג: מזל"ט צה"לי שיורט וחזר לפעולה

הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס חשף בסרטון וידאו מזל"ט צה"לי שיורט ואנשי הארגון הצליחו לשחזרו ולהפכו למבצעי. צה"ל בתגובה: "לא מתייחסים לדיווח" (חדשות, צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
המזל"ט שיורט

הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס הודיעה היום (רביעי) כי יחידה מיוחדת שלה הצליחה להשתלט לפני שבועיים על מזל"ט ישראלי, לשחזר אותו ולהפוך אותו למבצעי. אנשי הארגון הציגו סרטון, ערוך ומבוים, בו הוצג לכאורה המזל"ט הישראלי. בצה"ל ציינו כי הנושא נמצא בבדיקה וכי הם לא מתייחסים לדיווח.

"גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, חשפו כי יחידה מיוחדת השתלטה על מזל"ט ישראלי מסוג SKYLARK1 והצליחה להפוך אותו למבצעי בשירותה", נאמר בהודעת הארגון.

על פי חמאס, ההשתלטות על המזל"ט בוצעה ב-22 ביולי. עוד נמסר מהארגון כי "נעשו בדיקות ביטחוניות ונבחנו המערכות והטכנולוגיות שהותקנו במזל"ט, ואז היחידה הרכיבה אותן מחדש והכניסה את המזל"ט לשימוש בשירות גדודי עז א-דין אל-קסאם".

אנשי הארגון הוסיפו, "על האויב לדעת שאנחנו אורבים לו ונפתיע כל יום בהישג חדש שהוא לא יצפה לו. מי שהביאה את ההישג האיכותי הזה היא קבוצה של בעלי מוחות צעירים ויצירתיים. ההישג הנ"ל מוקדש לצעירים הפלסטינים".

ככל הנראה מדובר לכאורה במזל"ט סקיילארק - "רוכב שמיים" - של חיל התותחנים, מתוצרת חברת "אלביט". המזל"ט המדובר כבר ספג מספר התרסקויות בשטחים פלסטיניים ברצועת עזה וביהודה ושומרון. מדובר במזל"ט המיועד לדרג הטקטי בשטח והוא מופעל על ידי חוליית לוחמים הפועלת יחד עם כוחות החי"ר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר