היועץ המשפטי וינשטיין מודה: יצאתי עם רונאל פישר לדיג בסירה שלו

במסגרת עתירה לבג"ץ בדרישה לפסול את היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, מלדון בתיק של רונאל פישר, חשף וינשטיין כי הוא אכן יצא עם פישר לדיג בסירה שלו בה היה גם יאיר ביטון (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש90)

היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין, חשף בפני בית המשפט העליון כי בשנים עברו יצא פעמיים לדיג בסירת הדייגים של עו"ד רונאל פישר הנמצא בהליך משפטי פלילי, עליה היה גם הקבלן החשוד בפלילים יאיר ביטון.

את תשובתו העביר היועץ על ידי הפרקליטות, שהגיבה לעתירה לבית המשפט העליון, בדרישה לפסול אותו מלקבל החלטות בתיק החקירה נגד רונאל פישר ורות דוד בשל יחסי הקרבה ביניהם.

הפרקליטות טענה, כי אין כל מניעה ליועץ המשפטי לעסוק בתיקים וזאת למרות שהיו בקשרי ידידות לפני 12 שנים, בהיותו עורך דין פרטי.

"המשיב פגש בפישר פעמים בודדות בנסיבות חברתיות, לפני כעשור, פישר, אשר היה עורך דין בשנותיו הראשונות, פנה אל המשיב - וביקש לפגוש אותו", לשון התגובה.

עוד נכתב בתגובת המדינה: "בהזדמנות זו, הזמין פישר את המשיב ללוות אותו להפלגת בוקר על סירת דייגים שבבעלותו. ואכן, בשתי הזדמנויות, הצטרף המשיב לפישר להפלגת בוקר בסירת הדייגים. למען שלמות התמונה יצוין, כי בפעם השנייה, הצטרף להפלגה אדם נוסף שלא היה מוכר למשיב. אלא שבאחרונה, לאחר הפרסומים בתקשורת אודות הפרשה, הסתבר למשיב מתמונות המעורבים שפורסמו, כי מדובר במר יאיר ביטון שנאשם אף הוא במסגרת הפרשה המדוברת".

"בנסיבות אלה, של היכרות מצומצמת, אשר התרחשה לפני מספר לא-מבוטל של שנים, סבורה המדינה כי לא קיים חשש סביר ואף לא אפשרות ממשית לניגוד עניינים או למשוא פנים, ולכן אין כל מקום לכך שהמשיב ימנע עצמו ממעורבות בתיק", סיכמו בפרקליטות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר