מנהל המוסד שנחשד בתקיפת שוטר שוחרר ממעצר

מנהל הסמינר בירושלים שנעצר אמש שוחרר ממעצר וזאת לאחר שהתברר כי אינו חשוד שפיכת האקונומיקה על אחד השוטרים. אישה אחרת נעצרה והודתה בחקירתה בתקיפת השוטר (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

מנהל הסמינר בירושלים שנעצר אמש (רביעי) שוחרר ממעצר וזאת לאחר שהתברר כי אינו חשוד בתקיפת השוטרים כפי שנחשד בתחילה. לעומת זאת, אישה אחרת נעצרה והודתה בחקירתה בתקיפת השוטר.

האירוע החל בשעות הערב המאוחרות, כאשר אמא של אחת התלמידות בסמינר הגיעה בכדי לפגוש את בתה אולם לטענתה אנשי המוסד לא הרשו להן להיפגש והזמינו עבורה משטרה.

כוח משטרה שהגיע למוסד בשכונת סהנדריה בירושלים, נתקלו על פי החשד בהתנגדות. תחילה נטען כי מנהל המוסד שפך אקנומיקה על אחד השוטרים, למרות שזה הזדהה כשוטר, ובשל כך נעצר והובא לחקירה במגרש הרוסים בעיר.

הבוקר כאמור נמסר מהמשטרה כי הוא שוחרר ובמקומו נעצרה אשה אחרת שעל פי החשד היא זו ששפכה את האקונומיקה על השוטר. בחקירתה, כך נמסר, היא הודתה במעשה.

אמש נמסר מהמשטרה כי "במוקד 100 של משטרת ירושלים התקבל דיווח אודות קטטה בבית ברחוב שאול המלך בשכונת סנהדריה. ניידת עם שוטרי סיור מתחנת לב הבירה הגיעה למקום, השוטר הזדהה וביקש לפתוח את הדלת. בעל הדירה פתח את הדלת ושפך אקונומיקה על השוטר.

"השוטר נפגע בפניו ופונה ע"י מד"א במצב קל לבית החולים שערי צדק. החשוד נעצר ובדרכו לתחנת המשטרה".

הבוקר, נמסר מהמשטרה כי "נעצר חשוד ששוחרר ונעצרה חשודה שנקשרה לשפיכת האקונמיקה שבהמשך הודתה בכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר