איש לא ילחץ על כפתור האטום

אף אחד בעולם לא יכול ללחוץ על כפתור האטום, כי כולם יפסידו. האטום בא כדי לעשות שלום בעולם. בסוריה הכל בלאגן, נמחקת ונגמרת ותמשיך להיגמר

(צילום: באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם לא פוסח על אף מדינה או ארץ שמפריעות לארץ הקודש, ארץ ישראל הקדושה, ושרוצות לפגוע בעם ישראל. בורא עולם מגן ושומר על מדינת ישראל, ממנה מבריא את כל העולם לעולם טהור וקדוש, יושר, אמת ואהבת חינם. לא יהיה רוע, לא שנאה ולא הרג לעולמי עולמים. בורא עולם פוגע בכל המדינות המפריעות לישראל דרך אש, הרי געש, שיטפונות, גשמים, קור, רעידות אדמה, רוחות וסופות קשות ומסכסך אותן בינן לבין עצמן.

החום שנמצא בישראל ובעולם כולו - הקדוש-ברוך-הוא מראה לכולם, שרק הוא יכול לשנות ולעשות כרצונו. נראה יש מישהו בעולם כולו שיכול לשנות את מזג האוויר בעולם הזה, קור וחום! הקדוש-ברוך-הוא מראה לעולם ולישראל שהוא שולט ומנהיג את העולם, עושה כרצונו ובסופו של דבר הכל לטובת מדינת ישראל והעולם. בורא עולם עושה הכל כדי שעם ישראל יהיה כנוע לקדוש-ברוך-הוא ושהיהודים הגרים בחו"ל יברחו משם כל עוד נשמתם ורוחם בם, ויעלו לארץ ישראל הקדושה.

מזג האוויר קשה ונוקשה, אי אפשר להתחרות עם מזג האוויר. אנשים יֵשבו בבתיהם, ירבו במצוות, מעשים טובים, צדקות ותפילות. לא להיות גיבורים ולצאת בחום הזה, זה אינו חום רגיל, זה חום שמכלה הכל.

כל אדם שחושב שהוא גיבור גדול ובוחר בדרך לא נכונה – ייפגע. פעם היה מחכה הקדוש-ברוך-הוא שנה-שנתיים, חודש-חודשיים, עכשיו לא מחכה.

כל המדינות ואנשי העסקים שרוצים לעשות עסקים עם איראן - יפשטו רגל והכל יתהפך עליהם לרעה.

ארה"ב נמצאת במשחקי כבוד, כל אחד רוצה להוכיח שהוא שולט, הם רוצים שירשמו אותם בהיסטוריה – לא ירשמו, הם לא עשו כלום. ארה"ב לא מעניין אותה מישראל ולא מה שקורה במדינת ישראל עם הפלסטינאים, מעניין אותה לשלוט במזרח התיכון, אסור לתת להם לעשות מה שהם רוצים.

האיראנים עושים מה שהם רוצים, צוחקים על ארה"ב ועל העולם כולו. כולם פוחדים וחושבים שאיראן מעצמה - איראן אפס אפסים, כלום. בורא עולם ייתן לה מהלומה שלא תִשְכח לעולם.

כל מדינה או ארץ, ראש ממשלה או נשיא בעולם כולו, שירצה לפגוע במדינת ישראל, הקדוש-ברוך-הוא ימחק אותו ואת מדינתו מעל פני כדור הארץ.

איראן דרך שליחים שלה פוגעת כביכול בישראל, הם לא יצליחו והכל יסתבך להם! הקדוש-ברוך-הוא מגן על מדינת ישראל וברוך ה' צה"ל, המוסד והשב"כ ערניים. מאיר להם הקדוש-ברוך-הוא את העיניים לראות דברים שלא נראים לעין אדם!

בינתיים איראן מקבלת 'חיבוק ונשיקות' מארה"ב, נשק ותחמושת מרוסיה וגיבוי לעשות מה שהיא רוצה. פתאום, מי שהייתה בתחתית התהום היא מלך של העולם. תוך זמן קצר היא תיפול! המפעלים באיראן ממשיכים לייצור אטום כרגיל. כל מה שהיא רצתה - קיבלה מארה"ב ומרוסיה.

כל מדינה וארץ שיתנו נשק ותחמושת לאיראן, זה ישמש נגדם, זה יקרה ויקרה!

הגויים, כולל כולם, לא מאמינים אחד לשני ושונאים אחד את השני בליבם.

אף אחד בעולם לא יכול ללחוץ על כפתור האטום, כי כולם יפסידו. האטום בא כדי לעשות שלום בעולם.

מזרח ירושלים ורצועת עזה מלוכדים ומאוחדים כולם ועושים הכל כדי לסכסך בין היהודים בארץ ישראל. לא להאשים שום יהודי עד שבודקים מא' עד ת' ומוכיחים סופית אם זה אמת חס ושלום או לא אמת.במזרח ירושלים מתארגנים קבוצות קבוצות, מירדן, מהחמאס ומרמאללה. נכנסים דרך מזרח ירושלים כדי לפגוע במדינת ישראל אם ברכבים, אם בנשק חם או קר - להיות זהירים!

בסוריה הכל בלאגן, נמחקת ונגמרת ותמשיך להיגמר.

תורכיה התעוררה פתאום ונלחמת נגד דאע"ש. בהתחלה הם היו חברים, עכשיו הם רבים ביניהם כי דאע"ש רוצה לשלוט.

בעיראק תוהו ובוהו, מגדל בבל .

ירדן פקעת עצבים, ייאוש נוראי, אין מים ואין אוכל, הפליטים מכרסמים אותם והמלך מחכה לישועה מישראל - שימשיך לחכות, הוא חי באשליות.

מצרים תעשה תְעָלָה או לא תעשה תעלה, יש תעלה ואין ברכה בכל התעלות. דאע"ש, חמאס והאסלאם הקיצוני, אוכלים ויאכלו את סיסי ואת כל מצרים, מצרים תיהרס, היא בדרך.

חמאס מחכה לאות להרוס ולפגוע במדינת ישראל, צריך להיזהר. ארבעים מנהרות הם חופרים. הם נשבעו שהם חייבים להצליח במה שלא הצליחו ב"צוק איתן", להפתיע בשנה הזאת דרך המנהרות את צה"ל והאזור. הם עובדים כרגיל. להיות ערניים, על כל רעש יש לדווח!

אבו מאזן לא דובר אמת, אין בו יושר. ביחד עם החמאס הם מתכננים להפתיע את ארץ הקודש דרך מנהרות או טילים.

חיזבאללה לא יכולים לעשות כלום. הייתה להם הגנה מסוריה ומאיראן, ועכשיו אין להם שום הגנה ושום תחמושת מהם. אלפי חיילים עזבו אותם ואלפים נהרגו, תחמושת - יש מלא. מה שבא מאיראן המורדים מפוצצים, או דאע"ש או סוריה בטעות. ואם התחמושת עוברת את כל המכשולים, חיל-האוויר מחכה להם בפינה ומפוצץ.

פליטים מאפריקה, סוריה ועיראק מהגרים ליוון, לצרפת ולכל אירופה.

הקדוש-ברוך-הוא, ישתבח שמו לעד, מכוון את מוחם של הפליטים והמהגרים מאפריקה להיכנס לאירופה. אפריקה - אותיות פירוק, אפר, ריק, מתפרק. אירופה - אותיות פאר, אפר. העמים הפרימיטיביים מאפריקה מהגרים לאירופה - אפריקה תתרוקן, תתפרק ותהפוך לאפר, ואירופה המודרנית תהפוך מפאר לאפר, ממודרנית לפרימיטיבית! התהליך הזה הוא ה'גוג ומגוג' באירופה שתהפוך מפאר לאפר.

מדינת ישראל צריכה להגן ולשמור על עצמה ולא לסמוך על אף מדינה, אם אין אני לי, מי לי. ממשלת ישראל, המוסד, השב"כ וצה"ל: להיות מאוחדים ומלוכדים כי אף אחד לא יעזור לכם, רק אתם לעצמכם!

במדינת ישראל הכלכלה הטובה ביותר בעולם, הפרנסה הטובה ביותר, יש בה הכל: זהב, יהלומים, נפט, גז, ברזל, נחושת, דבש וברכה! הכל מבורך במדינת ישראל ארץ הקודש. הקדוש-ברוך-הוא נותן הכל טוב לישראל, כדי שלא יזדקקו לאף עַם אחר.

ממשלת ישראל, לתת גיבוי חזק לצבא-הגנה-לישראל, חייליו וקציניו כי החיילים נכנסו לחששות, הם לא מגיבים מהר וזה עולה בחייהם. צריכים לתת להם הסבר חוקי, כדי שיהיה להם ביטחון מה לעשות בדרך החוקית.

ימשיכו להתגלות אנשי זימה, שחיתות, גנבים, רמאים ואנשי שוחד, עד שמדינת ישראל תהיה נקיה וזכה, חוק יהיה חוק, שופט יהיה שופט, שוטר יהיה שוטר ויהיה שקט ושלווה בארץ ישראל, אמת ויושר. זו הכנה לבואו של מלך המשיח למי שלא יודע.

יהודים יקרים, בורא עולם אמר: גוג ומגוג זה אך ורק מחוץ לגבולות ארץ ישראל הקדושה! הגאולה במדינת ישראל החלה בתש"ח כשקמה המדינה. תאריך להמלכה - רק בורא עולם קובע! אין לאף אחד תאריך. בורא עולם רוצה יותר מכל העולם הזה להמליך את מלך המשיח! בורא עולם מאס בעולם השקרי, הטמא והרע, רוצה להפוך את העולם הזה לאהבת חינם, רחמים, אמת ויושר וחיים עדי-עד! הקדוש-ברוך-הוא מפעיל משמיים את מלך המשיח שנמצא בכדור הארץ, מאותת לו ומכוון אותו איך לפעול נגד העולם ונגד מדינות וארצות שהן נגד מדינת ישראל!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר