הפגנות השבת

שוטר תקף את העיתונאי החרדי אלי שלזינגר: "אנשי החוק הם אלו שתוקפים אנשים"

העיתונאי אלי שלזינגר טוען כי הותקף על ידי שוטר במהלך ההפגנה שארגנה העדה החרדית נגד חילולי השבת בירושלים. המשטרה: "הפגנה אלימה ובלתי חוקית, הוא לא הציג תעודת עיתונאי" (ברנז'ה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה (צילום ארכיון: מתניה טאוסיג / Flash90)

העיתונאי החרדי אלי שלזינגר טוען כי הותקף בערב שבת על ידי שוטר במהלך ההפגנה שארגנה "העדה החרדית" כמחאה על חילולי השבת המתרבים לטענתה בירושלים בתקופה האחרונה.

לוחמי משמר הגבול ושוטרים פיזרו את המפגינים החרדים, ולטענת אלי שלזינגר, כתב הפלילים של אתר "בחדרי חרדים", שוטר תקף אותו במהלך פינוי זירת ההפגנה.

לדברי שלזינגר, השוטר קרע את החליפה שלו וגידף אותו בקללה ארסית. כמו כן, השוטר לא התייחס לכך ששלזינגר הציג את עצמו כעיתונאי שהגיע לסקר את ההפגנה ולא כמפגין. לטענתו, הוא הותקף רק בגלל שהיה לבוש כחרדי.

אלי שלזינגר (צילום ארכיון: אברמי ברגר)

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר אלי שלזינגר: "בושה שהמשטרה תוקפת עיתונאים. גם אם זה לא היה עיתונאי וזה היה אזרח שעומד בצד - בלי שאף אחד על ידו יתקוף שוטרים". לדבריו: "חבל שזה מה שקורה. אלה פני המשטרה, אנשי החוק הם אלו שתוקפים אנשים, ללא עוול.

במשטרה אומרים כי האירוע בבדיקה ומדגישים: "מדובר בהפגנה אלימה ובלתי חוקית. וככל הנראה הוא היה במקוםפיזור הקהל. למותר לציין כי לשוטר לא הוצגה תעודת עיתונאי". במשטרה אומרים כי מחר תימסר תגובה רשמית של מחוז ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר