קטינים ערבים השליכו בקבוקי צבע לעבר בית יהודי בעיר העתיקה

שני ערבים השליכו אמש בקבוקי צבע לעבר בית בבעלות יהודית בעיר העתיקה בירושלים - אחד מהם בן 15 נעצר. בשיחה עם "כיכר השבת" אומר אריה קינג כי צריך לפתוח תחנות משטרה באזור (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט - פלאש90))

המתיחות בירושלים: ערבים השליכו בקבוקי צבע הלילה (ראשון), לעבר בית בבעלות יהודית בעיר העתיקה בירושלים. לא היו נפגעים.

כוחות משטרה בהם לוחמי משמר הגבול הוזעקו לזירה והחלו בסריקות אחר החשודים שהשליכו את הבקבוק.

לאחר זמן קצר הצליחו הלוחמים לעצור את אחד החשודים - ערבי בן 15 תושב האזור, זאת בעזרת הכוונה של המצלמות הפרושות באזור. הוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה הסמוכה, שם ייבדק האם היה מעורב באירועים דומים נוספים.

בליל שישי ערבים השליכו הלילה בקבוק תבערה לעבר בתי יהודים בשכונת נוף שמואל בבית חנינא. הערבים ניסו להצית בית יהודי כשדייריו שוהים בתוכו. על פי עדות התושבים, רכב בבעלות אחד מהדיירים נשרף.

אירוע זה מצטרף לשורת אירועים בימים האחרונים. עשרות מוסלמים תקפו בברזלים, אבנים ומקלות עץ שלושה יהודים באזור תעשייה עטרות, נהג משאית ערבי ניסה לדרוס את היהודים ופגע באחד מהיהודים בהיותו שרוע על הכביש.

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק חירום וביטחון, אריה קינג, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אני שב ודורש ממשלת ישראל להורות למשטרת ירושלים לפתוח תחנות משטרה בשכונות הערביות, כפי שישנן 22 תחנות בשכונות יהודיות במזרח העיר".

"בנוסף, לאפשר לרשויות אכיפת החוק השונות כניסה בכול עת לאותן שכונות ולבטל את הוראת הממשלה שאוסרת על יהודים כניסה לעשר שכונות במזרח העיר. רק נוכחות קבועה ואכיפת חוק מתמדת תוביל למודיעין איכותי וזמין ולירידה בגרף הפיגועים כמו גם גרף הפשע במזרח ירושלים", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר