אישום: פלסטיני פוטר מאולם בירושלים וניסה להצית אותו

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שב"ח פלסטיני מחברון, החשוד כי ניסה להצית את אולם VIEW בירושלים, כנקמה על כך שפוטר ממנו. הוא חשוד גם בזיוף תעודות ושהיה שלא כחוק בישראל (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ההצתה במיכלית (צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים)

שבוע אחרי שהצית לכאורה מכלית שהוצבה בסמוך לאולם אירועים בירושלים, פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד פלסטיני החשוד במעשה.

כתב האישום הוגש נגד מוהנד קואסמה, בן 27 מחברון, בגין עבירות של הצתה, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, כניסה לישראל בניגוד לחוק, התחזות כאדם אחר ושימוש במסמך מזויף.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נתי בן חמו, לאחר שפוטר מעבודתו באולמי VIEW, החליט קואסמה להצית את האולם. לפני כשבוע הוא הגיע לאולם, ניגש למיכלית המשמשת כמחסן, שפך לתוכה בנזין והדליק אותה.

(צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים)

כתוצאה ממעשיו המכלית ותכולתה עלו באש, ונגרם נזק של מאות אלפי שקלים לתכולת המכלית. אחד מעובדי האולם אשר היה במקום, הבחין בשריפה והזמין מכבי האש אשר כיבו את השריפה ומנעו את התפשטותה לעבר מבנים סמוכים.

בהמשך היום אותר קואסמה על ידי כח משטרה באולם אחר שבאזור התעשייה בתלפיות, שם הוא עובד. כאשר הבחין בשוטרים, החל לברוח במטרה להימלט מהם. שוטרים אשר היו בקרבת מקום עצרו אותו.

מוהנד קואסמה מואשם גם בהחזקת תעודת זהות מזויפת ושהייה בישראל בניגוד לחוק במשך תקופה של כשלוש שנים לסירוגין.

הפרקליטות הגישה בקשה לעוצרו עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר