המעצבת סטלה מקרטני תפסיק שימוש בצמר בשל התעללות בכבשים

מעצבת העל, סטלה מקרטני, צפתה בסרטון המתעד התעללות בכבשים בחווה שמספקת לה צמר, והחליטה לנתק את קשריה עם החברה. ״אני הרוסה מהחדשות, ונחושה מאי פעם ללחום למען זכויות החיות בעולם האופנה" אמרה מקרטני (סטייל)

המעצבת סטלה מקרטני. תפסיק להשתמש בצמר (צילום: shutterstock)

סטלה מקרטני, מעצבת אופנה בריטית ידועה, דוגלת בעקרונות ברורים מאוד בכל מה שקשור לזכויות בעלי החיים ועולם העיצוב. זו הסיבה שאת הצמר עבור הפריטים שהיא מעצבת, היא מזמינה מחווה מיוחדת בארגנטינה, בבעלות חברת אוביס 21, שהתחייבה לדאוג לרווחת הכבשים.

הצמר המיוצר בפטגוניה, נחשב למשובח מאוד, אך לאחרונה הודיעה המעצבת כי היא מנתקת את קשריה עם החברה, לאחר שארגון PETA - הלוחם למען יחס מוסרי לבעלי חיים, הציג בפניה סרטון המתעד התעללות כלפי הכבשים בחווה.

בעמוד האינסטגרם שלה, פרטה המעצבת בטקסט נוגע ללב את הסיבות להחלטה שקיבלה: "אני עצובה לדווח כי נאלצנו לנתק את אספקת הצמר מחברת אוביס 21 בפטגוניה. החברה נוסדה כיוזמה מדהימה, כדי להגן על מיליון דונמים של שטחי מרעה בפטגוניה הנמצאים בסכנת הכחדה, תוך שמירה על רווחת בעלי החיים. למרבה הצער, לאחר חקירה שערכנו בארגנטינה וצפייה בתיעוד קשה מהחווה, התברר לנו היחס הנורא כלפי הכבשים. זה כבר יותר מידי".

מקרטני, ששאבה את השקפת עולמה האקטביסטית מאביה, המוזיקאי פול מקרטני, ואמה, הוסיפה: "כמעצבת שבנתה את המותג שלה על בסיס אי שימוש בעור, פרווה או כל מוצר מן החי, אני לא יכולה לסבול את זה! אני הרוסה מהחדשות, אבל נחושה יותר מאי פעם להילחם על זכויות בעלי החיים בעולם האופנה, ולפקח באופן הדוק יותר על המעורבים בתעשייה הפוגעת בחייהם של חפים מפשע. כמו כן, אנחנו מחפשים אחר תחליף שיספק צמר 'טבעוני', ממש כמו שהצלחנו לפתח חלופות לעור ולפרווה במשך השנים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית