6 דרכים מהירות ובלתי צפויות לגהץ בלי מגהץ

מכירים את זה שהתארגנתם בקפידה, ורגע לפני שיצאתם גיליתם קמט סורר בחולצה? לא עוד. הנה 6 דרכים מהירות לגהץ בלי מגהץ • כן תצטרכו בהישג יד: קומקום, קוביות קרח ועוד כמה דברים מפתיעים (סטייל)

המגהץ החדש: קוביות קרח (צילום: shutterstock)

קוביות קרח

זה אולי נשמע קצת מוזר - אבל זה לגמרי עובד. הכניסו את הבגד המקומט למייבש עם כמה קוביות קרח והפעילו על חום גבוה במשך 10-15 דקות. הקרח יימס ויצור קיטור שיסיר את הקמטים.

מחליק שיער

מחליקי שיער לא נועדו רק להחלקת תלתלים. תוכלו להשתמש במחליק השיער להחלקה מהירה של הצווארון או להסיר קמטים קטנים בקצה החולצה. שימו לב: לבדי כותנה הגדירו טמפרטורה גבוהה, ולמשי - חום נמוך.

מייבש שיער או פן

ממש כמו מחליק השיער, גם המייבש יכול לסייע לשמלה שלך. רק אחזו את מייבש השיער במרחק של 5 סנטימטרים, כדי למנוע את התלהטות הבגד שעלולה להרוס את הבד.

אדי מקלחת

זה פתרון נהדר כשאתם צריכים להתקלח ולגהץ ואתם קצרים בזמן: תלו את הבגדים עם קולב על מוט הווילון במקום שהבגדים לא יירטבו וכנסו למקלחת חמה. אחרי רבע שעה, האדים ימוססו כל זכר לקמטים.

אדי קומקום

זו השיטה הטובה ביותר להסרת קמטים זעירים. מרתיחים מים, ורגע לפני שאתם מתענגים על כוס קפה או תה חם בבוקר, אחזו את זרבובית הקומקום המהבילה במרחק של 30 ס"מ מהבגד, והקיטור המרוכז יסייע לכם להיפטר במהירות מהקמטים.

לגלגל את הבגד

הניחו את הפריט המקומט על משטח שטוח, ואז גלגלו אותו בחוזקה כמו בוריטו (להדגמה הקליקו כאן). לאחר מכן, הניחו את הבגד מתחת למזרן במשך 15-30 דקות, והבעיה נפתרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר