בעקבות פניית שחקנים

דרעי מבקש: לדחות את משחקי הכדורגל מימי שבת

שר הכלכלה אריה דרעי פנה לשרת הספורט וליו"ר התאחדות הספורט בדרישה לדחות למועד אחד את משחקי נבחרת ישראל שתוכננו ליום שבת. "שהשחקנים לא יאלצו לחלל את השבת" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

דרעי למען השחקנים: יו"ר ש"ס ושר הכלכלה אריה דרעי שיגר מכתב לשרת התרבות והספורט מירי רגב וליו"ר התאחדות הספורט עופר עיני בבקשה להעביר את משחקי הכדורגל של הליגה הלאומית מימי שבת, וזה בעקבות ששחקנים מהליגה מבקשים שלא להשתתף במשחקים בשבת.

"קבלתי היום את פנייתם של עשרות שחקנים מהליגה הלאומית, בה הם מוחים כי בניגוד לשנים קודמות, הם התבשרו ע"י מנהלת הליגה, כי יאלצו לשחק בשבתות בעונת הכדורגל הקרובה" כותב דרעי במכתבו.

לדבריו: "החלטת מנהלת הליגה לשחק בשבתות, לאחר שנים בהם לא התקיימו משחקים בליגה זו בשבתות, גרמה למורת רוח רבה בקרב השחקנים המסורתיים".

"שחקנים אלו פנו אלי" מספר דרעי: "להסתדרות ולארגון שחקני הכדורגל ובקשו לשנות את מועדי המשחקים כפי שהיה עד היום, כדי שלא יאלצו לחלל את השבת, לשמור על אורח החיים הדתי שלהם ולהמשיך ולהתפרנס ממשחק הכדורגל".

דרעי פונה לשרה ולממונים: "בתור המופקדים על תחום הספורט במדינת ישראל, אני פונה אליכם לשנות את החלטת מנהלת הליגה ולהעביר את המשחקים שנקבעו לימי שבת לאחד מימי השבוע או למוצאי שבת כפי שהיה בשנים האחרונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר