הפיגוע בבנגקוק

עדויות: "גופות ודם בכל מקום, האדמה רעדה"

עדיין לא ברור מי עומד מאחורי הפיגוע הקשה בבנגקוק שגבה את חייהם של 19 בני אדם וגרם לפציעתם של מעל 100 נוספים. עדי ראיה: "גופות היו מפוזרות והיה דם בכל מקום" (חדשות, מהעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אחת התמונות מהזירה שעלו לרשת מיד לאחר הפיגוע (צילום: מתוך טוויטר)

עדיין לא ברור מי עומד מאחורי פיגוע הטרור באזור רג'פרסונג בבנגקוק שבתאילנד שגבה את חייהם של לפחות 19 בני אדם וגרם לפציעתם של מעל מאה נוספים. ההערכות נכון לשעה זו הן שהרקע לפיגוע הוא המאבקים הפנימיים במדינה או הטרור העולמי.

לפי העדכון האחרון, לפחות ארבעה מההרוגים הם אזרחים זרים, רוב הפצועים מהפיגוע הם תיירים. במשטרת תאילנד אמרו כי הפיגוע בוצע באמצעות מטען צינור שהוטמן ככל הנראה באופנוע או בשיח סמוך למקום הפיגוע. זמן קצר לאחר הפיגוע אותר במקום תיק חשוד ועלה חשש כי מדובר בפצצה שנייה שתוכננה "לייעל" את הפגיעה, אולם החשש נשלל לאחר בדיקה.

רגע הפיצוץ (מצלמות אבטחה)

תיירים אוסטרלים שהיו עדים לפיצוץ סיפרו סיפרו לגרדיאן כי "עברנו על הגשר ליד מלון אינטרקונטיננטל. שמענו את הפיצוץ ממש מתחתינו ונפלנו על הרצפה. הפיצוץ היה אדיר, היה המון עשן והאש עלתה לגובה אדיר. לא יכולנו לראות דבר מסביבנו".

"כל האדמה רעדה וחשבתי שכולם עומדים ליפול" סיפר אחד מעדי הראייה. "אחר כך רצנו למטה במדרגות וראינו אנשים קטועי גפיים זוחלים על הכביש. גופות היו מפוזרות והיה דם בכל מקום. גם השאר רצו והיה שם כאוס. אנשים לא ידעו אם לברוח או לעזור. האוזניים שלנו צלצלו והראשים שלנו כאבו".

תיירת בריטית אחרת סיפרה: "אחותי ואני היינו ליד כששמענו את הפיצוץ. בהתחלה חשבנו שזה רעם כי היו סערות כל היום. אבל אז אימא שלי התקשרה למלון והתחילה לצעוק על פצצה ורצנו מהר להורים במלון שלנו. בחוץ היה כאוס".

לדבריה: "אנשים רצו מסביב והיו המון ניידות משטרה ואמבולנסים בכל מקום. אני כמעט משוכנעת ששמענו פיצוץ נוסף. זה מחריד. עכשיו אנחנו בקומה ה-23 מחכים שיירגע. זה מאוד מפחיד. צוות המלון סגר את הדלתות ואמרו לנו לא לעזוב עד להודעה חדשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר