אביו של המג"בניק שנפצע בפיגוע הדקירה בתפוח: ניצל בזכות הנחת תפילין

אביו של לוחם מג"ב שנפצע בפיגוע הדקירה בשבת בצומת תפוח, סיפר כי בנו הניח תפילין ביום שישי, ולדבריו זה מה שהציל את חיי בנו. הייתה לי תחושה שהוא נפצע ביד שמאל וכך היה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט - פלאש90)

הניח תפילין וניצל: חייל משמר הגבול שנפצע בפיגוע הדקירה ביום שבת בצומת תפוח, הניח תפילין יום קודם. אביו ראה בעובדה זאת מה שגרם לנס שבנו ניצל.

האב סיפר ל-COL כי "ביום שישי הגיע חסיד חב"ד והניח לו תפילין. המעניין הוא שאני הנחתי את התפילין שלו משום שלי הייתה בעיה. לא ידעתי שהוא הניח תפילין. בשבת הוא סיפר על כך".

האב מספר כי בנו נפצע ביד השמאלית היכן שהניח תפילין. "כששמעתי (על הפיגוע - צ"ג) הייתה לי תחושה שהוא נפצע ביד שמאל וכך היה".

האב סיפר על ההתרחשות הדרמטית בפיגוע: "בני היה במחסום בכביש 443. התקרב אליהם בחור ערבי ששוטט באיזור וביקש מים. הוא וחייל נוסף רצו לתת לו. הערבי התקרב אליהם וביצע את זממו - וקפץ לכיוון בני עם סכין מטבח והצליח לדקור אותו ביד שמאל".

הפיגוע כאמור התרחש במוצאי שבת בצומת תפוח , אז דקר מחבל פלסטיני שוטר משמר הגבול ופצע אותו באורח קל. המחבל נורה על ידי לוחם מג"ב וחוסל.

רב-שוטר ב', לוחם מג"ב שחיסל את המחבל באירוע סמוך לצומת תפוח סיפר כי: "פלסטיני הגיח והחל לדקור אחד מהלוחמים שהיו איתי בצוות. תוך שבריר שנייה הבנתי שמדובר בפיגוע ושצריך לפעול ומהר, ביצעתי ירי על מנת לנטרל את המחבל".

"כשמדובר באירוע שאורך מספר שניות, אין זמן להסס - חייבים להפעיל שיקול דעת מדויק ולפעול באופן מיידי. כך מאמנים את הלוחמים במשמר הגבול, ולשמחתי המחבל נוטרל בטרם הצליח להשיג את מטרתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר