דיון דחוף • מתעדכן

בית המשפט דן ב"עתירת הסמינרים" באלעד

בית המשפט המחוזי בירושלים מתכנס כעת לדיון דחוף - למרות פגרת בתי המשפט - בעתירה שהוגשה על הרישום לסמינרים באלעד לאחר שיותר ממאה תלמידות לא התקבלו • מתעדכן (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
סמינר 'זלזניק' (צילום: באדיבות המצלם)

בית המשפט המחוזי בירושלים מתכנס הבוקר (רביעי) לדיון דחוף - למרות פגרת בתי המשפט - בעתירה שהוגשה על-ידי יו"ר עמותת 'נוער כהלכה' עו"ד יואב ללום, על הרישום לסמינרים באלעד לאחר שיותר ממאה תלמידות לא התקבלו.

ישי כהן מעדכן מבית המשפט:

ציוצים מאת ishaycoen

בעתירתו מבקש עו"ד ללום מבית המשפט להורות על ביטול כל הליכי הרישום והקבלה לסמינרים בעיר ולשבץ את כלל התלמידות בעיר במוסדות חינוך הפועלים ברישיון ובהתאם להתאמתן החינוכית.

בנוסף דורש ללום לאכוף באופן מיידי את צו הסגירה אשר תלוי ועומד נגד בית הספר התיכון 'דרכי חנה' (זלזניק) ומבקש להורות למשטרה לפתוח בחקירה נגד מפעילי הסמינר.

אמשף הגישה המדינה את תשובתה לעתירה ממנה עולה כי משרד החינוך הכריע, שמשנת הלימודים הבאה, שנת תשע"ז, בעיר אלעד יתבצע רישום אזורי לבנות הסמינרים.

באשר לשנת הלימודים הנוכחית, תשע"ו, טוענים במשרד החינוך כי יש העדר מענה מצד העירייה בראשות ישראל פרוש. בעקבות המצב שנוצר הוחלט: "הבקשות של התיכונים לרישוי 'לדעת חכמה' ודרכי חנה' ינותבו להמשך הליכי הרישוי".

עוד הוחלט, כי משרד החינוך יבדוק את כל הטענות נגד הליכי הרישוי של שני הסמינרים ו"ככל שימצא כי הליכי הרישום בוצעו כך שלא תמצא בהם אפליה או שיקולים זרים בקבלת התלמידות לסמינרים, ישובצו יתר התלמידות שלא שובצו, בשני הסמינרים, כך שבכל סמינר ילמדו 90 תלמידות". בכך למעשה משרד החינוך קובע כי הוא יכפה על שני הסמינרים את קבלת התלמידות.

במשרד החינוך מודיעים כי אם יגלו שבוצע רישום לא תקין, הרי שיבוצע רישום חדש בפיקוח משרד החינוך.

שערוריית הסמינרים • עוד בנושא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר