רק לוויסקי הכשר של חברת IBBLS יש כשרות רשמית ומוכרת

קיים חשש לכשרותם של חלק ממוצרי 'ג'וני ווקר'. זאת, לאחר שתאגיד הכשרות הבינלאומי OK הבהיר כי מעולם לא נתן כשרות ליבואנית 'פאנקו' אלא אך ורק ל-IBBLS ולמוצרי 'ג'וני ווקר' שהיא מייבאת יש כשרות רשמית ומוכרת (יהדות)

כשרות OK אך ורק לג'וני ווקר של חברת IBBLS (שאטרסטוק)

מכה לחובבי הויסקי: את הוויסקי במותג ג'וני ווקר מייבאות לישראל שתי חברות, 'פאנקו' ו-IBBLS. כעת מודיעה הרבנות הראשית כי ביטלה את תעודת הכשרות ל'פאנקו', וכי סימון הכשרות על מוצרי ג'וני ווקר המיובאים על ידי 'פאנקו' אינו נכון.

הודעת הרבנות הראשית מגיעה לאחר מכתב ששלח תאגיד הכשרות הבינלאומי OK לרבנות הראשית, בו הובהר כי מעולם לא ניתנה על ידם כשרות ליבואן 'פאנקו', אלא אך ורק לחברת IBBLS.

במכתב בחתימת הרב אהרון חסקל נכתב, כי מאחר והפקת וויסקי כרוכה בשימוש בחומרים שחלקם אסורים בשל האיסור ההלכתי של 'יין נסך', הרי שהכשרות המהודרת שלהם ניתנה רק לסדרות ייצור מוגבלות של וויסקי ג'וני ווקר, שמשגיחי OK פיקחו על הייצור שלהן מקרוב, בעזרת עשרות ביקורים במבשלה. ולא כל הוויסקי המיוצר במפעל עומד תחת השגחה זו.

כדי להקל על צרכני כשרות מציע הרב חסקל לכל מי שחוששים, לבדוק את חלקו האחורי של הבקבוק שאותו הם מבקשים לרכוש. לדבריו, החברה שקיבלה את ההכשר שלהם, דאגה שאישור הכשרות של OK יוטבע בתווית האחורית המקורית של הוויסקי, ולא מדביקה אותו בחלקו האחורי של הבקבוק בעזרת מדבקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר