ביה"ח ברזילי: "נגרם נזק מוחי למוחמד עלאן"

על רקע סאגת מצבו הבריאותי של האסיר הפלסטיני מוחמד עלאן, מנהל בית החולים ברזילי באשקלון, שם מאושפז עלאן, הצהיר כי האסיר סובל מנזק מוחי, אך טרם ברור אם המצב הפיך (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מפגינים למען עלאן (צילום: אבי רוקח, ynet)

על רקע סאגת מצבו הבריאותי של האסיר הפלסטיני מוחמד עלאן, שפתח בשביתת רעב לפני כחודשיים ומצבו הבריאותי הידרדר, מנהל בית החולים ברזילי באשקלון, שם מאושפז עלאן, הצהיר היום (רביעי) כי נגרם לאסיר נזק מוחי.

לדברי מנהל בית החולים, ד"ר חזי לוי, בדיקת ה-MRI שנערכה לעלאן העלתה שהוא סובל מנזק מוחי כתוצאה מחוסר בוויטמין. עם זאת, עדיין לא ברור אם הנזק הפיך או לא. בשל כך טרם ברור מה יעלה בגורלו של עלאן, זאת מאחר והמדינה הודיעה לבית המשפט העליון כי עלאן ישוחרר במידה ויתברר כי נגרם לו נזק מוחי בלתי הפיך.

"במהלך היום מוחמד החל לאבד קשר קוהרנטי עם סביבתו, לא דיבר לעניין, והביט לכיוונים מסוימים. אלה דברים שיכולים להצביע על בעיה במוחו" אמר מנהל בית החולים. "לאחר התייעצות עשינו בדיקת MRI של המוח. בבדיקה רואים שיש בגוף מסוים במוח נזק שמתאים לתמונה הקלינית. זהו נזק שיכול ונגרם עקב מחסור בוויטמין מסוים".

לדבריו, "הוא מקבל טיפול להשלמת מחסור באותו ויטמין ואיני יודע לומר אם הנזק יהיה הפיך לחלוטין. אני מניח שייקח זמן להחלמה של החלק במוח והתפקוד ישוב לאיתנו".

עלאן, תושב הכפר עינאבוס שמדרום לשכם, נעצר בנובמבר אשתקד, ולדברי עורך דינו ג'מיל חטיב הוא חשוד בהשתייכות לארגון הג'יהאד האיסלאמי ובפעילות ביטחונית שפרטיה לא ידועים לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר