מדריך למשתמשי אייפון: כך תפעילו וואטסאפ במחשב השולחני

חודשים אחרי שחברת ווטסאפ הכניסה את שירות המסרים המידיים הפופולרי בעולם גם למחשבים דרך ממשק אתר האינטרנט של החברה, הגיע היום העדכון גם למכשירי האייפון • מדריך (טכנולוגיה)

(צילום: שאטרסטוק)

ווטסאפ במחשב - עכשיו גם לאייפוניסטים: חודשים אחרי שחברת ווטסאפ הכניסה את שירות המסרים המידיים הפופולרי בעולם גם למחשבים דרך ממשק אתר האינטרנט של החברה, הגיע היום העדכון גם למכשירי האייפון ומעתה גם האייפוניסטים יוכלו לעשות שימוש בווטסאפ Web.

הסיבה לעיכוב הגדול בהגעת העדכון למכשירי האייפון היא שיטת האימות בה נקטו בחברה על מנת להבטיח שהשימוש העיקרי שלכם יישאר בטלפון ולא יזלוג לשימוש במחשב בלבד. לצורך כך בנו מערכת העושה מעין שיקוף של התוכן במכשיר החכם, מעל גבי המחשב. ביצוע פשוט באנדרואיד, אך מסובך יותר באייפון.

אז כיצד משתמשי אייפון יכולים לגשת לשירות וואטסאפ במחשב? על מנת לעשות שימוש בווטסאפ ווב גם באייפון עליכם לעדכן את האפליקציה דרך האפסטור, ולאחר מכן להיכנס לתפריט ולבחור באפשרות WatsApp web, לאחר מכן היכנסו לאתר http://web.whatsapp.com/ וסרקו את הקוד דרך הממשק שיפתח במכשיר האייפון.

כזכור, לפני 8 חודשים הציגה ווטסאפ את ממשק האינטרנט שלה, שמאפשר למשתמשים להתחבר לשירות גם דרך הדפדפן כל עוד מכשיר הטלפון עליו מותקנת האפליקציה נמצא במצב מקוון.

התחברות לשירות מתאפשרת על ידי סריקת קוד QR המופיע בהתחברות לכתובת האתר הייחודי שהקימה ווטסאפ, ודרך הממשק החדש שהוסיפו בווטסאפ לאפליקציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר