מלחמות ביתר

"מנחם זיידה אינו נציג מטעם חסידות ויזניץ בעיירית ביתר"

במכתב דרמטי מבית האדמו"ר מויז'ניץ, עליו חתום המשב"ק הרה"ח בנציון שטנגר, מתנערת חסידות ויז'ניץ, ממנחם זיידה, המשמש כאופוזיציה לוחמנית בעיר ביתר עילית (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם זיידה (צילום: כיכר השבת)

המלחמה בביתר עילית: במכתב דרמטי מבית האדמו"ר מויז'ניץ, עליו חתום המשב"ק הרה"ח בנציון שטנגר, מתנערת חסידות ויז'ניץ, ממעשיו של מנחם זיידה, המשמש כאופוזיציה לוחמנית בביתר עילית, לראש העיר מאיר רובינשטיין.

במכתב, ששוגר בסוף השבוע אל אחד הרבנים בביתר עילית, כותב נאמן ביתו של האדמו"ר מויז'ניץ ששהה אז יחד עימו בעיירת הנופש חלדודנא שבאנגליה כי הם מתנערים ממעשיו.

"במענה לפניית מעכ"ת, מאחר ששאל את חוו"דבנדון התנהלותו של ה"ה מנחם זיידה, חבר מועצת העיר ביתר וסיעתו 'למעננו', כמופיע במכתבם של רבני הקהילות מתאריך י"ד מנחם אב. הננו להבהיר כי אנו מתנערים בתוקף ממעשים אלו. הנ"ל לא נשלח למועצה מטעם ויז'ניץ ואינו משמש כנציגנו", לשון מכתבו של המשב"ק הרב שטנגר, שלמכתבים הנושאים את חתימתו יש תוקף כדבריו של האדמו"ר.

לדברי גורמים בעייריה: ראוי להזכיר, כי זיידה, שאמנם רק בבחירות ברשימה ולא נפרדת ולא על תקן נציג החסידות, מגדיר עצמו כחסיד ויז'ניץ, משכך מדובר במהלומה משמעותית כאשר בחסידות אליה הוא משייך עצמו, מתנערים ממנו וממעשיו.

כזכור, בשבועות האחרונים יצאו רבני ביתר במכתב נגד זיידה. לפני כשבוע הגיש ראש העיר מאיר רובינשטיין תביעת דיבה בסך מיליון שקלים נגד זיידה ושותפיו, ולדברי מקורבי רה"ע, קיימות תביעות דיבה נוספות בדרך.

מנחם זיידה מסר בתגובה: "ברוך השם זכיתי לאמון של יותר מאלף חמש מאות קולות. הסיעה שלנו זכתה ב-2 מושבים במועצת העיר, אנחנו מייצגים את כלל התושבים בעיר, כולל חסידים מכל החסידויות. מי שמסתובב בעיר ביתר ורואה את האהדה הרבה שיש לנו מבין את ההיסטריה של ראש העיר. אנחנו נמשיך להיות עניינים לטובת התושבים. נילחם בשחיתות ונקבל כל דבר טוב שיעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר