קידוש ה'

ערן זהבי אמר "שמע ישראל" וכבש שני שערים

שחקנה של מכבי תל אביב ערן זהבי תועד לעיני מאות אלפי אוהדים מניח יד על ראשו ויד על עיניו וקורא "שמע ישראל" בפתח המשחק המשמעותי מול 'באזל' בשוויץ במהלכו הבקיע שני שערים (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
ערן זהבי ב'שמע ישראל', אתמול (צילומסך: ספורט 5)

אמש (רביעי) התקיים משחק כדורגל בין הקבוצה הישראלית 'מכבי תל אביב' לקבוצת 'באזל' משוויץ, משחק שהיה נחשב למשחק קריטי במונחי עולם הספורט שכן המשחק הזה אמור היה לקבוע אם הקבוצה הישראלית תצליח לשחק השנה ב"ליגת האלופות".

הדמות המדוברת ביותר במדינת ישראל הבוקר הוא השחקן ערן זהבי שהבקיע שני גולים והצליח לשמור על סיכויי הקבוצה הישראלית לשחק בליגת האלופות. גול אחד הוא הבקיע בדקה ה-21 ואת השני הוא הבקיע בשניות האחרונות של המשחק אי שם בדקה ה96.

אחד הרגעים הקסומים ששודרו למאות אלפי הצופים בארץ ובעולם היה בפתח המשחק, השחקן ערן זהבי הרים את ידו השמאלית וכיסה את ראשו, ואת ידו הימנית הניח על עיניו וקרא את הפסוק "שמע ישראל".

כך היה גם כאשר זהבי כבש בדקה ה-21, בזמן שמאות אלפי אוהדי כדורגל צופים בכל תגובה ותנועה שלו, הוא בחר לומר "ישתבח שמו לעד", מה שמלמד אותנו יותר מכל על האמונה של השחקן הישראלי והקידוש ה' שהוא עשה לעיינהם של עשרות אלפי הצופים היהודים בארץ והגויים בשוויץ וברחבי העולם.

לסיום, על האמונה של השחקן היה אפשר ללמוד גם בראיון שלו לאחר המשחק כאשר אמר: "מישהו מלמעלה נתן לנו מתנה: לצאת מפה עם תוצאה טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר