באנו לעזור

9 מאכלים שלא צריכים להיות במקרר

ניסיתם פעם למרוח חמאה קרה על פרוסת לחם? זה כמו לגרד ציפורניים על לוח וסליחה על הצמרמורת. הנה 9 מזונות שלמעשה הרבה יותר טעימים, קלים לחיתוך ולמריחה כשהם מחוץ למקרר. כן, אנחנו מסתכלים עלייך חמאה (מדריך, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
חמאה הרבה יותר טעימה וקלה לעיבוד אחרי שהות ארוכה מחוץ למקרר (צילום: shutterstock)

חמאה

למרות שהיא מכילה חלב מפוסטר, חמאה יכולה, וצריכה, לשבת על הדלפק מחוץ למקרר במשך כמה שעות ואפילו ימים לפני השימוש. אל דאגה, כלום לא יקרה לה. בימים חמים, תוכלו להשאיר את החמאה במקרר, אך לפרוס ממנה נתח ולהשאירו מחוץ למקרר שעה ויותר לפני השימוש.

מלון ואבטיח

פירות כמו אבטיח ומלון צריכים להישאר בחוץ כדי להבשיל כראוי. מלבד מלון מזן טל הדבש שקליפתו ירוקה חלקה ובשרו צהוב-ירוק. מלון זה מפסיק להבשיל לאחר הקטיף ולכן זקוק למקרר.

עגבניות

כמו המלונים והאבטיחים, טמפרטורת החדר עושה לעגבניות רק טוב ומסייעת להבשלתם. אם העגבניות רכות או כבר בשלות מאוד, הכניסו למקרר או השתמשו בהן מיד.

תפוחי אדמה

קירור גורם לשינוי העמילן שבתפוחי האדמה לסוכר, מה שאומר שהם מקבלים מרקם גרגירי וטעם מתוק יותר. במקום זאת, אחסנו אותם בשקית במקום מוצל וקריר, מתחת לכיור למשל.

בצל

בצל + מקרר = הפתעה דוחה בתחתית מגירת המקרר. מוזמנים לנסות.

אתם לא רוצים לדעת מה יקרה למקרר שלכם (צילום: shutterstock)

לחם

חוששים מג'וקים ושאר מזיקים בכיכר הלחם? קירור הוא ממש לא התשובה. הלחם יתייבש ויתעפש מהר מאוד במקרר. במקום זאת, אחסנו את הלחם בשקית אטומה מחוץ למקרר או בארגז לחם אמיתי (יש דבר כזה) עד שבוע, או שתקפיאו את הלחם עד שלושה חודשים.

דבש

טמפרטורות קרות יוצרות גבישים בדבש והורסות את המרקם הנוזלי שלו. ואף אחד לא רוצה גבישי דבש בתה-קמומיל שלו.

קפה

פולי קפה טחונים אכן יכולים לספוג ריחות רעים במקרר, אך בכל מה שקשור לקפה שאתם עומדים לשתות - אחסנו אותו בטמפרטורת החדר עד שבועיים, או במקפיא אם אתם רוצים לשמור את הקפה לטווח ארוך יותר.

עלי בזיליקום

בניגוד לצמחים אחרים, הבזיליקום מאבד את טעמו בטמפרטורות קרות וסופג ריחות ממזונות אחרים. במקום זאת, הניחו את הבזיליקום הטרי בכוס מים בקצה השיש, כמו פרחים טריים, ועל הדרך תרוויחו בישום נהדר למטבח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר