המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

משיח פועל ומגן בסתר על מדינת ישראל, על העם היהודי. שהעם היהודי יבקשו שיהיה להם משיח בגלוי ולא בסתר. בלי הגנה ותפילות של המשיח, לא הייתה הגנה על מדינת ישראל

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם, מעניינת אותו מדינת ישראל שהיא מרכז העולם, המקום הקדוש והטהור, המקום שממנו נפתח אור וחיות לכל כדור הארץ. מדינת ישראל נקראת אדמת הקודש והיהודים בתוכה קדושים! ורק יהודים קדושים יכולים לגור באדמת הקודש! כל ארץ או מדינה שרוצות להפריע ולקחת חלקים ממדינת ישראל, בורא עולם ימחק אותה מעל פני כדור הארץ כלכלית, מדינית, ביטחונית, או על-ידי איתני הטבע.

אבא שבשמיים רוצה שהעולם הזה יהיה טהור וקדוש, שתהיה בו אהבת חינם, שיאהבו זה את זה וירחמו זה על זה, וכל מה שרוצה הקדוש-ברוך-הוא - כך יהיה!

ימשיכו התפרצויות הרי געש, שיטפונות וגשמים, רעידות אדמה, רוחות וסופות קשות, חום כבד וקור קשה, דברים משונים שלא היו מעולם יבואו על כדור הארץ, פי 100 מעשר המכות שהיו במצרים. עם כל זה, בורא עולם לא רוצה להחריב את העולם, רק להפוך אותו למקום של אהבה ושלום, בלי מלחמות ועם חיים לעולמי עולמים, וכל ארץ ומדינה שיהיו בעד מדינת ישראל - תהיה להן ברכה והצלחה בכל.

מזג האוויר בעולם, הסיבוכים והסכסוכים - הכל מבורא עולם, לא רואים אותו, לא שומעים אותו ועושה הכל לטובת עם ישראל בארץ ישראל.

האנטישמיות בעולם מתגברת ומתגברת ומתגברת באירופה, ארה"ב, רוסיה, אוקראינה, אסיה, אפריקה, אמריקה הדרומית ואמריקה הצפונית. בורא עולם מְנַעֵר את כל היהודים הגרים בחו"ל ולוחץ עליהם להגיע למדינת ישראל, לבוא לגור בארץ ישראל. מצווה גדולה מאוד ליהודים לגור בארץ ישראל, ליישב את הנגב, הגליל המערבי, בנימין והשומרון. הגויים בחו"ל יִפְגעו קשה ביהודים אם הם לא יבואו לישראל. שבעה מיליארד גויים יכולים בשנייה אחת 'להתהפך' מול קומץ קטן של יהודים ולסלק אותם בבושה.

איראן שולחת שליחים דרך סוריה ומצרים לפגוע בארץ ישראל - לא מצליחים, לא יעזור לה כלום. ההסכם עם איראן מתגלה במערומיו, הולך ומשתבש ומסתבך. ממשל ארה"ב חשבו לעשות הסכם שימנע את הגרעין, לא מנע שום דבר. רוסיה ממלאה את איראן בנשק ותחמושת וארה"ב בסחורות, ייבוא וייצוא. העניין יצא קירח מכל הצדדים, לאיראנים הוא טוב מאוד. איראן תתגלה במערומיה בכל העולם ותהיה בושה קשה לממשל ארה"ב. לא יכתבו אותם בהיסטוריה, הכל הבל הבלים.

סוריה ממשיכה להימחק ולהימחק, לא יעזור כלום לאף אחד, יהיה לה גרוע שבגרוע. הקדוש-ברוך-הוא אל-נקמות. סוריה פגעה קשות בחיילי ישראל במלחמות – הקדוש-ברוך-הוא נוקם בה.

מצרים בדרך להיהרס והיא תיהרס. דאע"ש, החמאס והאסלאם הקיצוני, הורסים אותה ויהרסו אותה. הסבלנות משתלמת. התעלה שבנו – כדי לתת עבודה למובטלים, אבל יתווספו עוד מיליוני מובטלים. הם חושבים שהתעלה, תיתן הכנסה גבוהה - יהיו להם רק צרות צרורות.

ירדן נמצאת בכף הקלע, הפליטים הורסים אותה, אין מים לשתות, אין אוכל לאכול ויש מגיפות. זה יתפרץ ביום אחד ויהיה תוהו ובוהו עם כל ארבעת מיליוני הפליטים.

תורכיה הֵגנה על דאע"ש כל הזמן, ועכשיו דאע"ש נלחם בתוכה.

החמאס עובד בשקט כדי להמשיך לבנות מנהרות. המחבל שגילה לצה"ל את המנהרות, גילה את הישנות ולא את החדשות. יש מנהרות חדשות שחופרים לכיוון הבסיס הגדול מול הרצועה וליישובים כדי להחזיר נקמה על מבצע 'צוק איתן'.

ממשלת ישראל חייבת לפעול דחוף דחוף למצוא את המנהרות החדשות. המוח היהודי יכול לפתור כל בעיה.

דאע"ש יש עשרות מיליונים מהם והם ימשיכו להתרבות בעוד עשרות מיליונים. הם אכזריים מאוד, הולכים ומחסלים שלב אחרי שלב, עושים ניקיון בכדור הארץ.

'גוג ומגוג' - זה הגויים שמתעסקים בינם לבין עצמם. אומרים ש'גוג ומגוג' זה שכל העולם נגד ישראל, זה נכון, אבל לא יילחמו נגד מדינת ישראל כי יודעים ש'גוג ומגוג' בישראל כבר היה ועכשיו זה של הגויים בינם לבין עצמם.הקדוש-ברוך-הוא נותן להם להתעסק עם עצמם - זה 'גוג ומגוג'! אם לא היה 'גוג ומגוג', הם היו רוצים להתעסק עם ישראל. הקדוש-ברוך-הוא סיבך ביניהם והם הורגים זה את זה ולא יודעים על מה נלחמים.

כל העולם לא מבין מה זה העם היהודי הקטן בישראל, בשמיים, הוא הגדול ביותר על פני כדור הארץ. ארה"ב ורוסיה נלחמות על המזרח התיכון. לארה"ב לא אכפת בכלל מישראל ולא מהפלסטינאים.

אבו מאזן ממש שחקן, לא ישר ולא דובר אמת, עובד עם החמאס, הפלסטינאים, הג'יהאד ועם חלק מדאע"ש. הוא דו פרצופי ומסבך את כולם. אבו מאזן הוא אחד העשירים בעולם, הוא ומשפחתו מסודרים כספית. פתאום הוא יכול להיעלם לאיזו מדינה ערבית.

חיזבאללה ונסראללה רוצים להראות שהם קיימים, מידי פעם שולחים טיל פה, טיל שם. נהרגים להם אלפים, עוזבים אותם אלפים, הם מעוכים וימשיכו להימעך, כי סוריה לא עוזרת ואיראן לא עוזרת.

סוריה מתפוררת, אין לה דין ואין דיין.

מדינת ישראל קטנה ושמורה, מוגנת עם חומת אש סביב גבולות ישראל.

הכלכלה במדינת ישראל טובה מאוד.

המסתננים באים בעשרות ומאות אלפים לכיוון אירופה. כל אירופה נלחמת נגד המסתננים אבל לא יעזור להם כלום.

המסתננים שבאו פעם לישראל, תקראו טוב: לא בגלל שלא היה להם טוב איפה שגרו, עשו להם שטיפת מוח לבוא לישראל, כדי לגרש את היהודים. עשרות מיליונים תכננו לבוא לישראל.

מדינת ישראל צריכה חוק קשה ונוקשה כדי למנוע חדירת מסתננים! הם עשרות ומאות מיליונים, לא אחד-שניים. ישראל מספיק מסובכת עם מה שיש לה, למה להוסיף עוד? אפריקה גדולה מאוד, יש להם אין-סוף מקומות לגור, אבל עשו להם שטיפת מוח לבוא לגור בארץ ישראל.

צבא-הגנה-לישראל צריך להיות ערני וממשלת ישראל תיתן גיבוי לחיילי צה"ל, זה לא משחק עם הערבים במזרח ירושלים שבאים מרמאללה, ירדן וכל מיני מקומות.

חברי הכנסת, להיות מלוכדים ולא לפגוע זה בזה, להיות מאוחדים ולעשות עבודתכם נאמנה לארץ ישראל.

ממשלת ישראל צריכה לשמור על הנוער שלנו, על הנערים והנערות, מהתבוללות, סמים, שתייה חריפה והימורים - זה שווה את כל הלימודים בעולם, כדי שבעוד שנה-שנתיים-שלוש, ימשיכו יהודים לשרת בצה"ל, ללמוד ולחיות חיים טובים ומאושרים. בורא עולם שונא זימה והתבוללות.

הקדוש-ברוך-הוא שומר, מגן ומגונן על מדינת ישראל ומבקש מהיהודים להתפלל שלוש פעמים ביום, לקבוע עיתים לתורה ולקיים את עשרת הדיברות.

כל המשוחדים, הרמאים, הגנבים, אנשי הזימה והבוגדים, מהקטן עד הגדול, מהדתי עד הלא דתי, כולם יתגלו במערומיהם. אנשי הצווארון הלבן והצווארון הלא לבן, כולם יתגלו במערומיהם והלא מפורסמים יתגלו בינם לבין בורא עולם.מי שיחזור בתשובה שלמה, בורא עולם יגן וישמור עליו שלא יתגלה.

עם ישראל מצווים ל'נעשה ונשמע' ובורא עולם - שומע ועושה.

הכל מתחיל בידי בורא עולם ומסתיים בידי בורא עולם, חוץ מהבחירה החופשית של האדם, במה לבחור ובמה לא לבחור.

כל אדם רוצה את מלך המשיח שימלוך על העולם, רק לא יודע איך לבקש, כי אם אדם יבקש את מלך המשיח אז יגידו, חס ושלום, שהוא לא מודרני. צריך לבקש את מלך המשיח, אז בורא עולם ידע שרוצים את המשיח!

משיח פועל ומגן בסתר על מדינת ישראל, על העם היהודי. שהעם היהודי יבקשו שיהיה להם משיח בגלוי ולא בסתר. בלי הגנה ותפילות של המשיח, לא הייתה הגנה על מדינת ישראל. אשרינו שזכינו ואשרי האדם המאמין במשיח. כל מי שמאמין בביאת המשיח, בורא עולם נותן לו אור זך, טהור ונקי לרוחו, נשמתו ונשימתו - הדור הזה זכה! אין תאריכים ואין זמנים, הזמן הוא אצל הקדוש-ברוך-הוא ולא אצל האדם. בורא עולם אחראי על הזמנים של כל דבר, לא רק של המלכת מלך המשיח. אסור לנו להיות פרימיטיביים ולהתמהמה ולא להאמין שיש משיח, אסור וחבל! היהודי המודרני הוא מי שמאמין שיש משיח בדור הזה, שעובד ופועל להגנת מדינת ישראל, ארץ הקודש!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר