הקרב באלעד

דגל נגד פרוש: "להשיב מיידית את סמכויות נציג הסיעה בעיר"

לאחר הודעת סיעת שלומי אמונים בה הותקף נציג דגל התורה בעיר אלעד, מגיבה התנועה הליטאית ומכנה את פרוש כ"מפר הסכמים". דורשים: "להשיב מיידית הסמכויות ליו"ר דגל התורה בעיר" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ישראל פרוש (באדיבות המצלם)

המאבק באלעד: תגובת "דגל התורה" להודעת סיעת שלומי אמונים לא איחרה להגיע, בתנועה הליטאית הודיעו הערב (מוצ"ש) כי הם מגבים לחלוטין ובאופן מוחלט את נציגיה בעיריית אלעד.

לדבריהם, הסיכום בין חבר הכנסת גפני וחבר הכנסת פרוש, לשבת יחד לפני שננקטים צעדים כלשהם, הופר על ידי ראש העיר באופן כזה שלמחרת הוא השעה את הסמכויות של יו"ר דגל התורה בעיר אבי שטרן.

בדגל התורה הביעו תקווה שתיפסק ההתלהמות, יכובד ההסכם הקואליציוני והמצב יושב לקדמותו. לסיום דורשת דגל התורה מראש העיר אלעד להשיב מיידית את הסמכויות של יו"ר דגל התורה בעיר כפי שמופיע בהסכם.

כזכור, לקראת פגישת חברי הכנסת מאיר פרוש ומשה גפני, פרסמה "שלומי אמונים" הודעה בנושא. "חבר קואליציה שמנפיק צווים (אבי שטרן. י. כ.) כנגד רה"ע, (שרוליק פרוש. י. כ) לא יכול לצפות ולקבל סמכויות ביצוע" אמרו בשלומי אמונים.

"אנו מברכים על החלטת ראשי דגל התורה והפוליטיקאים הותיקים שבה לגלות מעורבות ולקחת את המושכות לידיהם, בכדי למנוע מגורמים שליליים שבוחשים למען אינטרסים זרים, לפגוע להזיק ולחבל בטובת ציבור בני תורה, ובקשר ההדוק והמבורך בין הסיעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר