הלנת השכר ב'יהדות התורה'

מנהל המטה החסידי בבני ברק: "הכסף אינו נראה באופק"

מנהל המטה החסידי בבני ברק יהודה קוסטליץ שיגר מכתב המיועד לחנוך זייברט וח"כ משה גפני בו הוא זועם על העובדה שפעיליו, נציגי החסידויות השונות, טרם קיבלו את התשלום שהובטח (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משה גפני וחנוך זייברט (צילום: הדס פרוש - פלאש 90, כיכר השבת)

מלחמת תשלומי העברות הכספים לפעילי 'יהדות התורה' נמשכת: הבוקר (ראשון) שיגר מנהל המטה החסידי בבני ברק יהודה קוסטליץ מכתב המיועד לראשי המפלגה חנוך זייברט מ'אגודת ישראל' וח"כ משה גפני מ'דגל התורה' בו הוא זועם על העובדה שפעיליו נציגי החסידויות לא קיבלו את התשלום שהובטח להם.

על המכתב חתומים נציגי החסידויות המצטרפים אף הם לטענות כי לא קיבלו תשלום על עבודתם במהלך הבחירות.

"לא ייתכן שעבדנו במשך שעות רבות, זמן יקר מתוך טירחה עצומה לשכנע מצביעים פוטנציאליים להצביע למפלגה תוך הבטחה מפורשת שנתוגמל על כך וכעת עוברים מספר חודשים והכסף אינו נראה באופק", אומרים פעילים זועמים ל'כיכר השבת'.

הפעילים מבהירים כי לא ייתכן שבגלל חילוקי דעות ומחלוקת פנימית בתוככי המפלגה יפסידו אותם אברכים שפעלו על פי הוראת גדולי ישראל וזקוקים כעת נואשות לכסף.

במכתבו, כותב קוסטליץ: "כמנהל מטה הבחירות של אגודת ישראל בבני ברק במערכת הבחירות האחרונה (מטה החסידויות ברחוב רבי עקיבא 1) הנני להביא לידיעתכם כי ע"פ ידיעתי חלק גדול מנציגי החסידויות (ואני בתוכם), לא קיבלו את השכר שהוסכם עליו".

"בין החסידויות ניתן למנות את: רחמסטריווקא, נדבורנה, קרלין, סלונים, ערלוי, צאנז, מודזיץ, ויזניץ, טשערנאביל, אלכסנדר, באבוב, באיאן וכן בכלל חסידי ועוד..", כותב קוסטליץ.

קוסטליץ מוסיף וכותב כי "אני מבין שישנם כל מיני אילוצים שמחמתם עדין לא הופשרו המשכורות ולא ע"כ כוונתי (אע"פ שחבל שהפעילים יוצאים עם הרגשה מאד לא טובה, ובמיוחד שאני זה שסגרתי מולם ואני חש אחריות אישית, והם גם רואים בי זה שעוצר להם את המשכורות, מה שממש לא נכון לאור העובדה שגם אני את חלקי גם עדיין לא קיבלתי...)".

"באתי כן לעורר ע"כ שבעוד כחודש וחצי אנחנו נכנסים לשלושת החודשים האחרונים בשנה הלועזית מה שעלול לגרום לחלק מהפעילים בעיות בקבלת הנחה בארנונה בשנה הבאה המגיעה להם על פי דין, כיון שאין זה הכנסה מסודרת וקבועה", מתריע קוסטליץ.

"כמו"כ אני מקבל מידי יום על בסיס יום יומי טלפונים מאברכים שעבדו אצלי", הוא מוסיף, "אחד נולד לו ילד, ואחד מחתן, ואחד סתם במצב קשה (וכמובן היום לא צריך הרבה סיבות בשביל להגיע לכזה מצב), ואני מכסה פני בבושה בפרט לאור הבטחה שהבטחתי להם בשמכם ערב הבחירות שהפעם הולכים לחלק את הכסף הכי מוקדם".

"אשמח אם זה יסודר מבעוד מועד ולפחות שתצא הודעה רשמית לפעילים מה קורה ואולי איזשהו התנצלות (אפשר במכתב מסודר יחד עם ברכה לקראת השנה החדשה) אני מוכן לדאוג להשגת הכתובות של הפעילים במטה שתחת אחריותי", כותב קוסטליץ, מנהל מטה חסידיות בבני ברק, בסיום מכתבו, אליו כאמור הצטרפו רכזי החסידויות השונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר