דגל השלום?

בצל המלחמה עם 'דגל התורה': גפני וזייברט נפגשו

בצל המלחמה עם סיעת 'דגל התורה' בעיריית בני ברק, ראש העיר חנוך זייברט נועד בצהריים עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני • השניים דנו בעיקר על תשלומי השכר לפעילי 'יהדות התורה' (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משה גפני וחנוך זייברט (צילום: הדס פרוש - פלאש 90, כיכר השבת)

דגל השלום? בשעה האחרונה (ראשון) התקיימה פגישה בין ראשי הסיעות במפלגת 'יהדות התורה', ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט ליו"ר תנועת 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שנערכה בבית 'דגל התורה' בבני ברק.

ברקע לפגישה ניצבים חילוקי הדעות בין הסיעות על רקע מלחמת ההקצאות בין הסיעות וכן על רקע תשלומי הבחירות לפעילי המפלגה שגורמים למתח רב ב'יהדות התורה'.

מיד לאחר תום הפגישה הגיעו דיווחים מגורמים באגו"י לפיהם גפני הודיע לזייברט כי הוא מוותר ומרים ידיים ממלחמת ההקצאות בעיר וכי מעתה ואילך הכל ייעשה בשיתוף פעולה עם אגודת ישראל.

אלא שב'דגל התורה' מיהרו להכחיש זאת באופן נחרץ והודיעו כי גפני נותן את מלוא הגיבוי לנציגים במועצה המקומית לדון בנושא מול זייברט.

לשכת גפני הבהירה כי "הפגישה עם חנוך זייברט נעשתה לבקשתו, לאחר זמן רב שביקש זאת. אף נושא פרטני לא עלה בדיון ובוודאי לא נושא ההקצאות ועליו לפעול מול נציגי דגל התורה בעיריית בני ברק המקבלים מח"כ גפני את מלוא הגיבוי"

ל"כיכר השבת" נודע כי הנושא המרכזי בו דנו בפגישה היה נידון תשלומי המשכורות לפעילי יהדות התורה הטוענים כי בשל מלחמת אגו בין זייברט המשמש כמזכ"ל אגו"י לבין משה שיפמן איש 'דגל התורה' לא שולמו עדיין השכר ממועד הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר