האישה המשפיעה בישראל: עדי סופר תאני

מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר-תאני היא האישה המשפיעה ביותר בישראל, לצידה במקום השני: שרת התרבות והספורט מירי רגב, כך לפי דירוג מיוחד של מגזין פורבס. מי בעשירייה הראשונה? (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עדי סופר תאני (צילום מסך, חדשות ערוץ 2)

בראש דירוג 50 הנשים המשפיעות של מגזין פורבס מככבת עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, ושרת התרבות והספורט מירי רגב.

"שתי נשים אלו, מנכ"לית הרשת החברתית בישראל ושרת התרבות והספורט, הן נציגותיהם הבכירות ביותר של שני הגופים ברשימת 50 הנשים המשפיעות של פורבס. מעמדתן זו הן גם מייצגות את אחד הקונפליקטים הדרמטיים של המאה ה־21, אשר נוצר מתוך עלייתו של העידן הדיגיטלי" נאמר באתר פורבס.

עוד נאמר כי "בפעם הראשונה מאז תחילת היווצרותן של מסגרות מדינתיות, קם כוח חזק מספיק על מנת לערער על ההגמוניה המוחלטת של מוסד המדינה - ענקיות הטכנולוגיה הגלובליות, שבסיס כוחן הוא האינטרנט. וכמו בכל מהפכה, גם בזו המתחוללת לנגד עינינו עומד שינוי ב"אמצעי הייצור". המשאב היקר מכל בעידן המודרני, המידע, מצטבר והולך אצל שליטות האינטרנט, שמשאירות את המוסדות הרשמיים הרחק מאחור".

עדי סופר-תאני נושאת דברים בפנים יזמים חרדים, השנה (צילום: כיכר השבת)

האישה המשפיעה בישראל היא כאמור עדי סופר-תאני, אחריה שרת התרבות מירי רגב; נגידת בנק ישראל קרנית פלוג; נשיאת העליון מרים נאור; שרת המשפטים איילת שקד; בעלי קבוצת אריסון שרי אריסון; יו"רית קבוצת שטראוס עופרה שטראוס; יו"רית עופר השקעות ויו"רית מליסרון ליאורה עופר; יו"רית ומנכ"לית אריסון השקעות אפרת פלד ויו"רית קבוצת עזריאל דנה עזריאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר