חיזוק לאובמה

מנהיג הדמוקרטים בסנאט: אתמוך בהסכם עם איראן

המאבק בהסכם הגרעין עם איראן נכשל סופית? מנהיג הדמוקרטים בסנאט הודיע הערב כי יתמוך בהסכם בהצבעה שצפויה להתקיים ב-17 לספטמבר: "אעשה כל שביכולתי כדי להבטיח שיעבור" (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הארי ריד (צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של הארי ריד)

הארי ריד, מנהיג המיעוט הדמוקרטי בסנאט, הודיע היום (ראשון) כי יתמוך בהסכם הגרעין של המעצמות עם איראן לכשיגיע להצבעה בחודש הבא. ריד צייץ בטויטר: "אני תומך נחרצות בהסכם ההיסטורי עם איראן ואעשה כל שביכולתי כדי להבטיח שיעבור".

לפי דברים שאמר לאחרונה מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט, מיץ' מקונל, בכדי לדחות את הווטו של הנשיא אובמה, יש צורך ברוב של 67 סנאטורים, בהם לפחות 13 דמוקרטים. ההצבעה על ההסכם צפויה להיערך ב-17 בספטמבר.

בחודש יולי טען נתניהו כי ההתנגדות בארה"ב להסכם גוברת: "ההסכם הזה ככל שלומדים אותו יותר ההתנגדות אליו גדלה. היום הכי טוב להסכם היה יום חתימתו, ככל שאנשים יודעים עליו יותר הם מתנגדים אליו יותר. זה גם נכון לציבור האמריקאי. הדיון בארה"ב הוא חשוב ורואים את התזוזה".

"כאשר בוחנים את ההסכם, ברור שהוא פותח לאיראן שני נתיבים לפצצה, בטווח של בין עשר ל-15 שנים, כשאז זמן הפריצה שלה יהיה אפסי. אם ההסכם לא יעבור בקונגרס זה ימנע את הסכנה הכי גדולה - הפיכת איראן למעצמת סף גרעינית עוד עשר שנים, ברשות ובסמכות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר