חילול השבת ב'גשר מעריב'

המודיע: "אסור לעבור לסדר היום על חילול השבת המחפיר"

בעקבות חילולי השבת בפינוי הריסות 'גשר מעריב' בתל אביב, מפרסם "המודיע" מאמר מערכת חריף בו הוא קורא: "יש לנקוט בכל הצעדים הלגיטימיים האפשריים כדי לעצור את החרפה הזאת" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/Flash90)

חילול השבת שהתרחש בסוף השבוע עם פינוי הריסות 'גשר מעריב' בתל אביב ממשיך לגרום לסערה בציבור החרדי המביע את מחאתו על הפירצה הנוראה בחומות השבת.

הבוקר (שני) יוצא עיתון "המודיע", בטאון תנועת 'אגודת ישראל', במתקפה חריפה, במאמר המערכת שמתפרסם באורח נדיר באוזן שמאל של המעוד הראשי.

תחת הכותרת "ממוטטים את הגשר", כותב העיתון במאמר המערכת כי "פיצוץ הגשר בתל אביב בבוקרו של יום שישי ערב שבת קודש לא היה רק אקט של פיתוח תחבורתי עתידי אלא פיצוץ של גשר המחבר את העתיד עם העבר היהודי שכן פיצוץ הגשר גרר אחריו חילול שבת במזיד תוך הפיכת השבת לחול רח"ל".

לדברי "המודיע", "אם על השפעת פיצוץ הגשר בהקשר התחבורתי חלוקות הדעות הרי שעל הריסת הגשר המחבר בין דורות אין ויכוח על מידת הרסניותו".

העיתון מוסיף כי "במבט לאחור ברור עתה שמי שהחליטו על מלאכת פיצוץ הגשר ביום שישי ידעו שלא יעמדו בדיבורם אלא ימשיכו המלאכה ויחללו את השבת. הם אומנם הבטיחו למי שפנו אליהם כי לא יעשו זאת וכי ימתינו עם ההריסות שלא יספיקו לפנות עד צאת השבת אך בפועל איש מהעוסקים במלאכה לא היסס ובהיכנס שבת קודש הפכו את השבת לחול בדבר שאין בו פיקוח נפש ואין ספק שהיה יכול להמתין".

לסיום מצהיר בטאון תנועת "אגודת ישראל" כי "אסור לעבור לסדר היום על חילול השבת המחפיר בתל אביב שמצטרף אל חילולי השבת שמתרבים לאחרונה בערי ישראל אם זה בירושלים עיר הקודש והמקדש ואם זה העיר אשדוד שיש המבקשים לשנות פניה".

"יש לנקוט בכל הצעדים הלגיטימיים האפשריים כדי לעצור את החרפה הזאת", מסיים עיתון "המודיע" את מאמר המערכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר